4

621 66 45
                                    

___

[Bozuk Sinirler]

Jaehyun

Merdivenlerin sonuna geldiğimde rahatsız bir gece olsa bile sağlam uyuduğum için bir nebze iyi hissediyordum. Dün gece yanından ayrıldıktan sonra tekrar sığınıtı gibi Ten'e gitmiştim, sorun etmemiş ve durumu anlattığımda dalga bile geçmişti. Grubumuzda bir gay barındırma tehlikesiyle karşı karşıya olmamızı düşündüğünü sanmıyordum. Görünüşe göre biri tedbir almalıysa o kişi de benden başkası değildi.

Üzerimdeki pijama, deri ceket saçmalığından kurtulmak için odamın kapısının önünde durdum. Açmak için tereddüt edip birkaç saniye beklerken içinde bulunduğum duruma küfür ederek kapıyı açtım. Mark çoktan gitmişti ve benim yatağım da boş duruyordu. Anahtarı kapıdan alıp içeriye doğru adımladıkça netleşen kusma sesine sırıttım. Dün gece beni soktuğu duruma anlık sinirlensem ve ödetmek istesem de sarhoş olduğunu aklımda bulundurmam gerekiyordu, önemsememeliydim. Bu yüzden sırıtmakla yetinecek ve hiçbir şey söylemeyecektim. Sadece eğer gerçekten gay ise acilen odamı ayırmam gerekecekti.

Öğürme sesi kesildiğinde üzerimdekilerden çoktan kurtulmuş ve daha günlük bir şekilde giyinmiştim. Banyodan paldır küldür çıkan Yuta ile ters bir şekilde taktığım şapkayı düzelttiğim aynadan göz göze gelmiştik. Üzerinde pijamaları vardı ama dün gece pijama giyemeyecek kadar sarhoştu, anlamıyordum.

"Bir daha Mark ile içersem iki olsun."

Beni görmezden gelerek bedenini yüz üstü kendi yatağına bıraktığında göz devirdim. Çocuğu kendisi ayartmıştı dün gece, içip içip etrafa sarınca, sabahına da 'bok mu yedim ben'e bağlayınca bahane Mark mı oluyordu?

"Bence sen direkt içme."

Fikrimi sunduğumda çatık kaşlar ve yarı kapalı gözlerle kafasını gömdüğü yastıktan kaldırıp bana baktı. Biraz eğlence istiyordum, intikam almayacaktım ama içimi soğutabilirdim, değil mi?

"Neden?"

"Mark ile yattınız. Ona zorla sahip oldun, pislik herif."

Direkt role girip surat ifademi de ayarında sinirli yapmıştım ama henüz ikna olmamış olacak ki yapmacık bir kahkaha ile kıpırdandı.

"İyi denemeyi, Jaehyun. Güzel rol yapıyorsun ama kötü salladın."

"Olabilir, bu gecemi tekrar mahvettiğin gerçeğini değiştirmez."

Kendi yatağıma doğru adımlayıp bıkkınca oturdum. Devam ettirip çok güzel ağzına sıçabilirdim, sonuçta sarhoştu ve hiçbir şey hatırlamıyordu. Ama benim bütün eğlence hevesim yok olduğundan vazgeçmiştim. Artık diğer gecelerimi garantiye almak adına konuşmam gerektiği için daha ciddi bir konuya giriş yapma gereksiniminde bulunmuştum.

"Fark ettim, senin yatağında uyanmıştım. Umarım sana zorla sahip olmamışımdır?"

"Ha ha, komik şey. Yatağımı alıkoydun, senin yüzünden Ten'de kaldım. Bu gece normal şartlar altında düzgünce uyumak istiyorum."

"Düşünmem gerekiyor, Jaehyun-ah~"

Verdiği cevapla birlikte elimin altında sinirden sıkmaya başladığım yastığı suratına geçirmek vardı ancak çocuklaşamazdım. Yüzüne yumruk atarak üzerine çullanırsam da çitayı geçmiş olurdum. Ne yazık ki hiç ortası olan bir insan değildim. Bu yüzden ikinciyi seçip önce yumruğumu gösterdim, asıl seçimi o yapacaktı.

Siesta 'YuJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin