11

553 49 21
                                    

___

[Yatak]

Jaehyun

Uzanmak için kendi yatağını seçmişti ve belimi asla bırakmadığından bacaklarımı iki yanına sararak kucağına oturur halde bulmuştum kendimi. Heyecan verici bir pozisyondu fakat atladığı bir şey vardı, oldukça yorgundum ve hala iyileşme sürecinde olan açık yaraya sahiptim. Krem rengi ince tişörtü, ıslak kızıl saçları, diz üstünü geçen kısa şortu ile kendisi bu an için hazırlanıyormuş gibiydi. Aniden sol eliyle başımı göğsüne bastırmış ve yükümü tamamen üzerine vermeme neden olmuştu. Kaşlarımı çattım, bu da neydi?

"Madem yorgunsun, böyle dinlen."

Kulağa oldukça mantıksız gelse de derin bir nefes verdikten sonra gözlerimi kapatmaya çalıştım, inip kalkan göğsü sıcacıktı ve ben sıcakta çabucak mayışabilirdim. Ayrıca kalp atışlarını çok net duyabiliyordum, küçük bir tebessüm etmemi sağlamıştı ritmi.

"Yarıştan sonra birden kayboldun, haber verme zahmetinde bulunman lazımdı. Biz ortağız, hatırlatırım."

"Ne zamandan beri gittiğimiz yerleri birbirimize hesap veriyoruz?"

"An itibarıyla."

Alayla yapmacık bir şekilde güldüm, aklıma gelen saçma düşünceyle kafamı kaldırdım ve ona alttan bakmaya başladım. Tamam, artık alttan baktığımda oldukça iyi göründüğünü kabul ediyordum. Kalın dudakları, biçimli burnu ve büyük gözleriyle her mimiğinde kusursuz olmayı başarıyordu. Saçma yorumlarımı susturup aklımdaki şeyleri öylece söylemem uzun sürmemişti tabii.

"Seks arkadaşlarına karşı her zaman bu kadar duyarlı mısın? Buna alışmakta zorluk çıkarabilirim çünkü."

"Seks arkadaşı mı?"

Başımı hızla olumlu anlamda salladım. Yani kendisi benimle olmak için can atıyordu ve bu durumu başka bir şekilde adlandıramazdım. İki saatlik yok oluşumu büyütüp sorgulaması ise duyarlılıktan başka bir şey değildi.

"Seninle henüz seks yapmadık diye biliyorum.. Ayrıca ben seks yapmam, sevişirim."

Aradaki farkı anlamaya çalışmıştım birkaç saniye, üstelik bu tam olarak sorumun cevabı bile değildi. "Evet, henüz seks yapmadık. Ama seviştiğimizde de seks yaptıpımızda da aynı olaylar geçecek aramızda? Farkı anlamadım."

Konuşmak için dudaklarını araladığı sırada gözlerini göremediğimi fark edip saçlarına uzandım. Parmaklarımı kaşlarının hızasına getirip gözlerinin önündeki nemli saçları düzelttim. Onun kadar olmasa da ben de seks arkadaşıma duyarlı olmaktan yanaydım. Dudaklarının yukarı kıvrıldığını gördüğümde gülümsedim, hoşuna gidiyordu demek.. Yorgundum fakat karşımdaki arsızlığa dayanamayacak kadar arsızdım.

"Şimdi devam edebilirsin."

"Seks.. Sadece kulağa hoş gelmiyor. Çok batı. O yüzden sevişmek daha iyi."

Anladığımı belirterek başımı tekrar göğsüne yasladım, sırf bu bile duyarlı olduğunu gösteriyordu. Ne yapalım, alışacaktım.. Elleriyle ensemdeki saçları karıştırmaya başladığında gözlerim tekrar kapandı. Kucağında büyük duruyordum, yine de başa çıkabiliyordu. Kollarım beline sarılı olduğundan inceliğini yeni fark etmiştim. O an istemsizce dilimden dökülüverdi şaşkınlığım.

Siesta 'YuJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin