___
[Acı]
Jaehyun
Yarış kıyafetlerini karşımdaki kirli aynadan düzeltirken kafamı asla içinde bulunduğum yarış ortamına veremiyordum, piste çıkmama son yirmi dakika kalmıştı. İzleyicilerin gürültüsünü buradan duyabiliyordum, onlar da zihnimdeki gürültü gibi bir türlü susmuyordu hatta giderek artıyordu. Mor saçlarım son zamanlarda olabildiğince bakımsız ve cansızdı, buraya gelmeden önce neyi hayal etmiştim? Neyi yaşıyordum? Ortağımın abisinin katiliydim, şantaj yapılıyordu ve yetmiyormuş gibi Taeyong'un ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum.
Ona ulaşamadığım gece deliye dönmüştüm, çünkü telefonuma bir şantaj mesajı daha almıştım. Benden Doyoung'un işlettiği kumarhanede üstü örtülen bir cinayetin dosyasını istiyorlardı ancak her şeyi bilmek isteyen Taeyong ortalarda yoktu. Onu bulduğumda bana mekanına elimi kolumu sallayarak geldiğim için söylendiği aklıma gelince dişlerimi sıktım, bir kendisini akıllı sanıyordu. Benden istenileni ona söylediğimde dosyayı sorunsuzca elime verdi, yanıma birkaç adam ayarlayıp çağırdıkları yerin de güvenliğini ayarladı. Yarıştan sonra oraya gidecektim, ilk başta mantığıma uymasa da doğru olan buydu. Dikkat çekmeye ve risk almaya gerek yoktu, gerekirse onların adamı gibi gmrünecektim, sadece Yuta hiçbir şeyi öğrenmeden bu olayın üstü kapanmalıydı.
"Motor sağlammış, arabanın.."
Sesi odada yankılanırken arsızca söylediği şeye gözlerimi devirdim. Gözlerini aynadan takip ettiğimde kalçalarıma baktığını görmüştüm, gerçekten arsızdı. Ondan hiçbir zaman nefret etmemiştim, sadece çoğu zaman sinir oluyordum. Güveniyordum da, o hissi veriyordu bana. Ama şimdi, ne hissedeceğim şeyi biliyordum ne de hissettiklerimi.. Arkama geçip belime kollarını sardığında derin bir nefes aldım, gözlerimi kapatıp başımın omzuna düşmesine izin verdim. Kaçmıyordum, sinir de olmuyordum, salmıştım artık, ne olacaksa olsun gibi bir halim vardı.
"Orada dikkatli ol. Bir şey söylememe gerek yok, değil mi?"
"Motorum sağlam, sen merak etme."
"Hmm, test edelim mi?"
Kollarından kurtulup dediklerine gülerek kenara çekildim, omuzlarını düşürüp bıkkın bir nefes verdi. Tek derdinin seks olması içimi rahatlatıyordu, daha önce de dediğim gibi, daha fazlasını istiyorsa bana aşık olmamalıydı..
"Hep böyle kaçacak mısın? Nereye kadar, Jaehyun?"
"Kaçtığım falan yok. Senin için çizgiyi yok ettim ben, mesafe söz konusu bile değil. İlk başlarda bir beklentin olmadığını söylüyordu, değişen ne Na Yuta?"
"Kendimle çelişmeme sebep oldun, artık istediğim şey belli."
Uzaklaşmak için attığım birkaç adımı anlık sinirle geri çevirdim. Hedefim yerli yerine güzel bir laf geçirmekti fakat belimden tutup kendine hızla çektiğinde diyeceklerimi unutmuşum. Sabır dilememe müsade etmeden yüzümü avuçları arasına alıp kısaca öptü ve geri çekildi. Küfür etmek istiyordum, ani hareketlerinden nefret ediyordum. Kısılan gözleriyle bakarken kaşlarımı çattığımı net bir şekilde gördüğünden emindim.
"Tartışmayalım, içimden bir ses sonumuz bar odası diyor çünkü."
"O kadar emin olma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siesta 'YuJae
FanfictionSeninle bambaşka bir dünyada rast gelelim isterdim. [Jaehyun + Yuta] *satır arası yorumları tarafımdan yenilmiş bir kitap