Minik bilgi: Hikayenin başındaki ödül töreninin tarihi 10 Mayıs arkadaşlar. Yaniii bu bölüm ayrılık günü oluyor hehehehe evet birden Nisan 2019'dan Nisan 2020'ye atladım çünkü kaos istiyorum klxhdgfıuh Bu bölüm tamamen Cynthia, sonraki de Calum olur.
10/10 Calum karakteri okumak istiyorsanız ---> Live Before Die
Farklı olma çabalarında bir kurgu okumak istiyorsanız ---> The Erotomania
Reklam yapma bölüme geçelim diyorsanız,
İyi okumalar!
*
Cynthia | 10 Nisan 2020
"Ben Cynthia Rosa Flores ve şimdi sizden gelen kötü yorumları okuyacağım çünkü bu kanal izlenme kazanmak istiyor."
Youtube'da canlı yayında olduğumuz bir anda, bilgilendirilmediğim halde masada önüme bir kase dolusu kötü yorum geldiğinde çekinmeden bu cümleyi kurdum. Etraftakiler dediğim komikmiş gibi gülmüştü ama bu tür olaylar gerçekten canımı sıkardı, beni bir yere çağırırlarken yapmaları ve yapmamaları gereken şeyler vardı. Yine de son zamanlarda asi ve sinirli tarafımı kontrol almaya çalıştığım için daha fazla büyütmeden kaseden çektiğim kağıdı okumaya başladım.
@inlovewithcth : Cynthia ismi karamsar anlamına gelirmiş. Nedense hiç şaşırmadım, yalnızca Cynthia Flores'in twitter hesabına bakarak ne kadar doğru olduğunu görebilirsiniz.
Bu yoruma, 'İkonundaki adam beni ismimin bir diğer anlamıyla, Ay Tanrıçası olarak çağırıyor.' diye yanıt vermek isterdim ancak eskiden fangirl olan biri olarak bunu diyen bir ünlüden ne kadar nefret edeceğimi bilerek kendimi tuttum.
"Eh doğrudur, biraz karamsar bir insanım." dedim yapma bir gülümsemeyle ve diğer yorumu çektim.
@hey_jessica : Pekala, Calum'ın saçlarını birden sarıya boyaması normalmiş gibi mi davranacağız yoksa hepimiz Cynthia'nın onu kendince değiştirmek istediğinin farkında mıyız? #oğlumubucadıdankurtarın
Bunu okurken gelen gülme isteğime karşı koyamadan kıkırdadım. Bu kullanıcıyı hatırlıyordum, tek işi tuhaf tuhaf nedenler bulup nefret saçmaktı. Yüzümde alaylı bir gülüş kaldıktan sonra "Evet, yakında onu mavi lensle göreceksiniz. Takipte kalın." dedim, bu meseleye harbiden takmışlardı ve nedenini anlayamıyordum.
@deatonthequeen : Cynthia Flores ne zaman her konu hakkında konuşması gerekmediğini ve şarkılarının dinlenmesi için feminist gibi davranmasının ne kadar ezikçe olduğunu anlayacak?
"Genellikle kurcalamayı sevdiğiniz on yıl önceki tweetlerimden bile her zaman feminist olduğumu anlayabilirsiniz." dedim itici olmasını özellikle amaçladığım gülümsememle. Şunlara açıklama bile yapmak istemiyordum, bu programa gittikçe sinirleniyordum çünkü sorsalardı hayır diyeceğimi bildikleri için canlı yayında yapmışlardı bunu. Negatiflikten uzak durmaya çalıştıkça birileri gelip gözüme sokuyordu.
@woodleyslover : Valerio'nun iki defa uyuşturucu komasına girmesine şaşmamalı. Cynthia ile büyümeye katlanabilmek için bir ton hap almak gerekiyordur muhtemelen.
Yüzümdeki yapmacık gülümseme bunu okuduğum süreç boyunca solarken derin bir nefes aldım, kendime sakin olmamı birkaç defa fısıldadım ancak bu çok fazlaydı. Kameranın arkasındaki, elini ağzına götürmüş gözleri bu nefret üzerine şokla açılmış Aria'ya baktım. Valerio'nun rehabilitasyona bir daha yatmasını ve ondan önce olanları medyadan saklamaya çalışmıştık ancak o da ünlü bir model olduğundan bu kolay olmamıştı. Babam onu Amerika'nın en iyi ve yüksek gizlilik önceliği olan yerlerinden birine yatırsa bile bir şekilde dışarı bilgi sızmıştı işte. Artık herkes onun lisedeki yatışından da, aylar önce çıktığı tedaviden de haberdardı. Bu altı aylık tedavisinde çok şey değişmişti, fazla doz aldığı günden önce bile düzenli olarak kullandığı için bu kadar uzun sürmüştü. Onu her ziyaret ettiğimde defalarca benden özür dilemişti çünkü beni hayal kırıklığına uğrattığının farkındaydı. İspanya'dan, annemin yanından ayrılırken onu da yanıma almıştım çünkü yeni bir hayat kursun istemiştim ama görünen o ki sandığım aksine becerememiştik. Yine de onu affetmiş ve ihmal etmemek için elimden geleni yapmıştım. Normalde fırsat buldukça Calum ile olan ben, o süreç boyunca evden nadiren ayrılmaya başlamıştım. Yeni albümümün çıkışını ve turumu bu seneye ertelemiş, 2019'u komple kardeşime ayırmıştım. Aria ise, bunca kaçtığı zaman aslında onu sevdiğini, yalnızca aralarındaki şu arkadaşlığı kaybetmekten korktuğunu fark etmişti. Bunu fark etmesi için kardeşimin bir aptallık yapmasının gerekmesi hoşuma gitmese de en yakın arkadaşımdı sonuçta, ona sorumluluk falan yükleme hakkım da yoktu. Sonuç olarak o ikisi sonunda tatlı bir ilişkiye başlamıştı ve Valerio hayatını tekrar yoluna koymuş sayılırdı, ancak karşımdaki bu yorum yüzünden üzüleceğine adım gibi emindim. Ve ben kendim için sussam da, sevdiklerim için asla susmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thin White Lies
FanfictionKillin' me slow with the words you wrote The heart you broke, the heart you broke, yeah