still feel all the twists and the turns

284 24 25
                                    

Öfkeli Cynthia yazamadım çünkü çok uyuşuğum xkjhguıfı Yine elli defa evrim geçiren bir bölüm oldu pof ben ağlak Calum'ı daha kolay yazıyorum bir sonraki bölüm hızlı gelir inş

Stream Half Written Story ep by Hailee Steinfeld dostlarım, inanın pişman olmayacaksınız.

İyi okumalar!

*

Cynthia | 20 Nisan 2020

"Nasıl eski sevgiline diss attığın koca bir ep yayınlayabilirsin ki?"

Hailee'nin devasa yatağında sırt üstü ters bir şekilde uzanmış, ikimiz de bacaklarımızı duvara yaslamıştık. Yüzümüzde salatalık maskeleriyle tavanı izlerken rastgele konulardan konuşuyorduk. Dışarıdan o kadar havalı görünen iki insandık ki magazinciler şu manzarayı görse biz olduğumuza inanamazlardı.

"Terapi gibi bir şey, sen de denemelisin." dediğinde gülerek başımı iki yana salladım. İlişkim hakkında nadiren yazardım, dört gün önce çıkmış olan albümümle birlikte de bir daha yazmamam gerektiğini anlamıştım. Yayınladığım albümün içinde ona ithaf şarkılar varken biz birlikte bile değildik artık. Bir yanım buna gülmek istiyordu, ilişkimiz daha ona yazdığım aşk şarkıları yayınlanmadan bitmişti. Hayranların henüz haberi yoktu, bu yüzden şarkı sözlerini analizleyip Calum ile ilişkimizin güzelliği hakkında bin tane tweet atıyorlardı her gün ve kendimi aptal gibi hissediyordum. Bana korkunç davranan bir adam için neler yazmıştım öyle? Neyse ki çıktığım programlarda özel isteğimiz üzerine bunlardan bahsedilmemişti de iyice rezil olmamıştım.

"Şu an albümünü düşündüğüne bahse girerim. İşte bu yüzden ayrıldıktan sonra yazmalısın." Hailee nokta atışı yaptığında omuz silktim. 

"Yazsam da başkalarına veririm bu saatten sonra. Ona olan nefretimi senden ya da Julia'dan duyabilir." Daha üç gün önce Julia'nın Falling For Boys şarkısına eğlencesine'Bana bok gibi davranan büyük dudaklı erkekleri seviyorum' diye kendi kendime sinirim içimde fokurdarken bir söz eklemiştim ve Julia bunu ciddi ciddi şarkısına koymuştu. Calum'ın tepkisini hayal ettikçe gülesim geliyordu. 

"Ben Niall benim sesimden duysun istiyorum. Wrong Direction dinleyerek beni ne kadar kırdığını düşünebilir bir süre." Bir iç çektim ve ona baktım. Mimiklerini maskenin altından göremesem de üzüldüğünü biliyordum. Bir buçuk yıl geçse dahi ayrılıklarının üzerinden, burukluğu hala taşıyordu. İkisi de arkadaşım diye pek sesimi çıkaramamıştım. Neyse ki ayrıldıklarında bir seçim yapma batağına düşmemiştim, yine de Niall'a kızmıştım istemsizce. "Neyse, dalmayalım bu konuya. Ep'ye bir şarkı daha lazım ve End This'e de birkaç cümle. Yazmayı düşünürsen sesimi Calum'a sövmek için kullanmak benim için büyük onur."

İkimiz de bu dediğine kıkırdadık, gülsem de ismini duymak acıtmıştı. Aslında Hailee'nin dediği mantıklıydı, nasıl sesimi şarkılarım aracılığıyla duyuruyorsam ona olan sinirimi de bu yolla gösterebilirdim. En azından karşısında kalakalmamın utancı giderdi üstümden. 

O gecenin sabahında Calum eve geldiğinde bilerek aşağı inmemiştim. Normalde bu Cynthia Rosa Flores'in yapacağı bir şey değildi. O kaçmazdı, karşısına çıkıp bütün o lafları söylediğine pişman ederdi. Ancak ben odamda durmuştum. Valerio'ya kapıyı açması için bağırışını, sonra sözünün kardeşimden güzel bir yumrukla kesilişini dinlemiştim. Ben ayakta duramayınca kardeşim durmuştu ve ne kadar şiddet yanlısı biri olmasam da o yumruğun yarattığı fiziksel acının Calum'ın bana bıraktığı ruhsal acıdan az olduğuna emindim. O gittikten sonra odamdan çıkmış, hiçbir şey olmamış gibi kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Ne Aria ne de Valerio sormamıştı neden ayrıldığımızı, ikisinin de merak ettiğini biliyordum ama bana onları söylediğini anlatmaya bile utanıyordum. Ondan sonra bir sürü mesaj atmış ve defalarca aramıştı, numarasını engellemiştim. Bir hat daha alınca beni rahat bırakmazsa dava edeceğimi söylemiştim. O andan beri de yazmıyordu.

Thin White LiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin