Kapitola II.

225 14 0
                                    

Ráno jsem se probudila. Bylo strašně brzo. Byl ale ještě poslední den prázdnin, takže jsem si přispat mohla. V pravé poledne si má matka usmyslela, že už to mé pospávání stačí. Vlastně jsem se nenasnídala a rodiče si usmysleli, že bude přesně v tuhle hodinu oběd. Jak vychytralé. Ani spočinout a nechat trochu tu hráškovou břečku vytrávit mě nenechali. Zřejmě jim připadám jako obtíž nebo se asi moc flákám, či co.

Vyhnali mě ven. Musela jsem se tím pádem převléknout z velmi pohodlného pyžámka do něčeho, co tak pohodlné není. Ale je pravda, že kouknout se po okolí není až tak špatné. Jenže oni místo toho, aby šli se mnou, zapnuli televizi a udělali si popcorn. Jak sobecké.

Za zpěvu Meghan Trainor a jejího songu Better when I'm dancin', jsem se vydala na cestu. Okolí tak špatně nevypadalo. Možná akorát to mé tančení do rytmu hudby špatně vypadalo. Lidi se na mě koukali jak na dementa. Ale co už. Zrovna jsem dělala jednu otočku, když se mi podvrtla noha a já vlastně spadla. Vlastně.

"Jsi v pořádku?" zeptal se mě.

"Nevím. Trochu mě bolí ten kotník." zakoktala jsem.

"Postavíš se sama nebo ti mám pomoct."

"No asi bys mi mohl pomoct, když už mě teda držíš."

Pomalu mě postavil na zem.

"Au! Vážně to bolí. Sice se na to postavím, ale bolí to."

"Mám tě doprovodit domů?"

"Vypadám na to, že bych tam došla sama?"

"Huh.... Promiň. Btw jsem Adam. Abys mi nemusela říkat 'on', víš jak."

"Já jsem Viktorie a pro kamarády Vic. A nevím, jak jsi to myslel. "

Mám takový dojem, že jsem se chovala až moc hrubě. Až tak špatný není. Celou cestu se choval mile a opravdu mě doprovodil až před dveře. Samozřejmě neodešel bez mého čísla. Sice jsem jím pořád torchu opovrhovala, ale nic mi to neudělá.

Doma byli z mého kotníku totálně pozdvižení. Oba mě obskakovali, měnili mi ledy, matka mi pomohla se osprchovat, dokonce mi donesla večeři do postele. Jak jsem ale pochopila, s mým kotníkem to nebylo až tak akutní.

A já jsem přece vzorná holčička, takže jsem šla spát brzo, ať ráno nepřijdu pozdě do školy.

Na obrázku je Viktoriin slavný zachránce.

Magical lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat