Ağaç Evi

4.2K 250 115
                                    

"Bora daha hızlı sür! Yetişmek üzereler! diye bağırdım sinirle.

"Söyleneceğine ateş et lan." diyen Bora ile camı sonuna kadar açtım ve belden yukarımı dışarı çıkarttım.

Bizi takip eden arabalara ateş ederken birisinin şoförünün tam kafasından vurdum.

O araç kontrolünü kaybederken yandaki diğer vurmaya çalıştığım araca çarptı.

Geri içeri girince Bora "Helal be!" dedi.

"Şimdi nereye gidiyoruz?" diye soran Bora ile "Evlerimizin çevresine çoktan adam koymuşlardır. Benim özel bir yerim var. Oraya gidelim." dedim.

Bora bizi takip etmesi için Bartulara işaret yaptı ve "Tarif etmeye başla." dedi.

Yaklaşık bir saat sonra ormana gelmiştik. "Lan sen bizi bu ormanda öldürmeyi mi planlıyorsun?" diye soran Bora ile "Öldürmek istesem bu kadar zahmete girmem." dedim.

"Arabayı şuraya park et. Bundan sonrasını yürüyeceğiz." dedim.

Bora arabayı park ettikten sonra ormanın daha iç bölümüne on beş dakika boyunca yürüdük.

Ağaç evimin yanına geldiğimizde dallardan sarkan sarmaşığı kendime doğru çektim.

Katlanır merdiven aşağı doğru inince "İki dakika önceye kadar sadece benim bildiğim ağaç evime hoş geldiniz." dedim.

"Nasıl?" diye soran Mertcan ile "Ağaç evin alt kısmında kameralı ayna sistemi var. Kendini göstermiyor. Ağaç evin üst kısmını gösteriyor." dedim.

Ağaç ev gizli ve acil durumlarda gelmem için tasarlanmıştı. O yüzden kimsenin görmesini istemediğimden böyle bir sistem yaptım.

Hepsi merdivenden yukarı çıkınca bende çıktım ve merdiveni geri yukarı çektim.

"Burası harika!" diyen Bora ile "Bana göre bir yıllık erzak, istemeyeceğiniz kadar çok silah, kıyafet ve eşya var." dedim.

"Baya iyiymiş. Ben burada ölsem gam yemem." diyen Mertcan ile "Oturun da ne yapacağımızı düşünelim." dedim.

İsimsizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin