Özel Bölüm

3.6K 212 54
                                    

"Siz Murat Çakır kızı Fulya Çakır hiçbir baskı altında kalmadan yanınızda otururan Selim Duman oğlu Bora Duman'ı kocanız olarak kabul ediyor musunuz?" diyen nikah memuru ile Fulya mikrafonu eline aldı ve "Evet!" diye bağırdı.

"Siz Selim Duman oğlu Bora Duman hiçbir baskı altında kalmadan yanınızda oturan Murat Çakır kızı Fulya Çakır'ı karınız olarak kabul ediyor musunuz?" diye soran nikah memuru ile Bora "Evet!" dedi.

"Sizler de şahit misiniz?" diye soran nikah memuru ile Deren ve Bartu "Evet." dedi.

"Bende belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum." dedi nikah memuru ve evlilik cüzdanını Fulya'ya verdi.

3 Saat Sonra

"Güzelim bunu gerçekten yapacak mısın?" diye soran Bartu ile sırıtarak "Evet." dedim.

Bora ve Fulya'nın balayı için tuttukları odanın önündeydim.

Hızlıca odanın kapısını çalmaya başladım.

Sanki alacaklı gibi kapıyı çaldığımdan içeriden küfür sesi yükseldi.

"Geldim patlama!" diye Bora ile bıçağı hazır ettim.

Bora kapıyı açar açmaz bıçağı yanına doğru fırlattım.

Bora hızlıca sağa kayarken yüzündeki endişe belli oluyordu.

"Ne yapıyorsun lan." diye bağıran Bora ile "Kaç yıldır bu anı bekliyorum lan. Sen bana uyandırmaya geldiğim sıra bıçak fırlatmıştın. Bende sana en beklemediğin anda geleceğim demiştim." dedim.

"Lan manyak mısın! Amına koyayım balayı balayı!" diye bağıran Bora ile "Ama hiç beklemiyordun değil mi?" diye sordum.

"Eda ve Kuzey umarım sana değil de Bartu'ya benzer." diyen Bora ile "Oğlum ve kardeşimi araya katma lan. Hem benim neyim varmış?" diye sordum.

Evet. Bartu ile benim bir oğlum olmuştu.

"Lan delisin, deli!" diye bağıran Bora ile "Neyse siz işinize devam edin." dedim ve kapılarını kapattım.

İsimsizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin