Fulya "Bunun bir önemi yok. Bora bana bu yüzden yaklaştı. Şimdi bana söyleyin. Sizi ifşa mı etmeliyim? Yoksa şimdi burada kafanıza sıkayım mı?" diye sordu.
"Sen hangisini tercih etmek istersin? Ama şunu bil hangisini tercih edersen et öleceksin. İfşa etmeyi seçersen edemeden kafana sıkarım. Şimdi elin silahına giderse masanın altında size doğrulttuğum silahlar patlar." dedim.
"Bizim de elimiz armut toplanıyor. Belki de sizden önce bizim size masanın altından doğrulttuğumuz silahlar patlar." dedi Fulya.
"Her türlü sizden en az bir kişiyi öldürebileceğimizi biliyorsunuz. Bizde sizin bu riske girmeyeceğinizi. O zaman ne istiyorsunuz?" diye soran Bartu ile Deren "Ortaklık." dedi.
"Niye?" diye soran Mertcan ile Nisa "İntikam için." dedi.
"Ne intikamı?" diye sordum merakla.
"Babamdan intikam almak istiyorum. Annemi öldürdü. Beni de yıllardır evde zorla tutuyor." dedi Fulya.
"Kaçmayı denedin mi hiç?" diye sordu Bora.
"Birçok kez ama olmadı." diyen Fulya ile "Niye bizimle ortak olmak istiyorsunuz? Siz öldürsenize." dedim.
"Büyüklerden birinin öldürmenin ne kadar tehlikeli olduğunu sizde biliyorsunuz. Öldürsek bile adamları da bizi öldürür. Ne kadar fazla kişi o kadar iyi." dedi Fulya.
Boralarla kısa bir süre bakıştıktan sonra "Karşılığında ne istiyorsunuz?" diye sordum.
"Eğer büyüklerden birini öldürürseniz büyük siz olursunuz. Ve kendi infaz kararlarınızı iptal edersiniz." dedi Deren.
"Anlaştık." dedim ve elimi uzattım. Fulya elimi tutup sıkınca gülümsedim.
"Bugün bir şeyler yapar mıyız?" diyerek Fulya'nın omuzuna kolunu atan Bora ile Fulya "O kolunu kırıp bir yerine sokmadan çek." dedi.
Bora tırsarak kolunu çekince "Hanımcılık kazanacak." diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsizler
Chick-LitSözü geçebilmesi için bir mafyanın lakaba ihtiyacı vardır. Peki birbirinden nefret eden dört arıza mafya lakap almayı beceremezse ve mafyalıktan atılırlarsa ne olur? Pes mi ederler? Ya da bir olup onları mafyalıktan atanlardan İntikam mı alırlar? H...