"Uyanın lan!" diye bağırarak odaya dalan Bora ile gözümü açmadan "Birisi mi öldü?" diye sordum.
"Hayır." diyen Bora ile "O zaman uyumaya devam edebiliriz." dedim ve Bartu'ya sarıldım.
Uykuma tam devam edecekken Mertcan "Resmi olarak İsimsizler'iz artık! Bunu pizza ile kutlamalıyız!" dedi.
Hızla yataktan fırlayarak "Ciddi misiniz siz?" diye sordum.
"Hemde daha önce olmadığım kadar." diyen Bora ile hızlıca boynuna sarıldım.
"Eylül üzgünüm ama artık sevgilim var. Başka bir hayatta belki." diyen Bora ile "Geri zekalı." dedim ve ondan ayrıldım.
"Bartu inanabiliyor musun? Artık bizi öldürmezler!" dedim mutlulukla.
"Öyle oldu güzelim." diyen Bartu ile "Peki ne zaman büyük depoya gidip kimliğimizi açıklayacağız?" diye sordum.
"Saat öğlen üçe kadar gidebiliriz." diyen Bora ile "Şimdi gidelim!" dedim.
"Liderimiz konuştu. Hazırlanmaya gidiyoruz biz." diyen Bora ile arkalarından kapıyı kapadım.
"Yolun yarısını geride bıraktık." dedim gülerek.
Bartu belimden tutup kendine çekince anlamayarak gözümü kırpıştırdım.
"Bartu hazırlanmamız lazım. Ne yapıyorsun?" diye sordum.
"Sevgilime sarılamaz mıyım?" diyen Bartu ile gülerek kolumu boynuna sardım.
Bartu bir anda dudaklarımızı birleştirince ilk ne yapacağımı bilemedim. Ama sonra karşılık vermeye başladım.
"Seni bırakmak istemiyorum." diyen Bartu ile "Bırakmak zorundasın. Hazırlanmamız gerek." dedim.
"Biraz daha böyle kalsak yalnız olmamızı seviyorum." dedi Bartu.
"Bende seni seviyorum ama gitmemiz lazım." dedim ve yanağına bir öpücük bırakıp ondan ayrıldım.
"Siyah tişört mü yoksa siyah büstiyer mi?" diye sordum.
"Kesinlikle tişört." diyen Bartu ile gülerek siyah tişörtümü ve siyah kot pantolonumu alıp banyoya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsizler
Chick-LitSözü geçebilmesi için bir mafyanın lakaba ihtiyacı vardır. Peki birbirinden nefret eden dört arıza mafya lakap almayı beceremezse ve mafyalıktan atılırlarsa ne olur? Pes mi ederler? Ya da bir olup onları mafyalıktan atanlardan İntikam mı alırlar? H...