Swift

7.1K 86 9
                                    

It's a Saturday morning and I have a facetime request from Kiefer....

Kiefer: Good morning babe!

Mika: You called too early ah...

Kiefer

Currently having a facetime with Mika with her eyes closed pa. Wawa naman my baby, I'm sure puyat pa to. She said she finished her paperworks daw kagabi so we can go out today since I don't have a game. I know how responsible she is as a student athlete and I'm very much thankful sa effort niya to adjust with my schedule. And I promised that I'll do the same come volleyball season.

Kiefer: Puyat ka pa, pero I can't help but call coz I miss you already.

Mika: Haha. Eh we'll see each other naman later eh. Kaw talaga.

Kiefer: Kahit na, matagal pa yun. 4pm pa yun. It's just 8 in the morning. So 8 hours from now pa.

Mika: Galing mo sa numbers ah. Haha!

Kiefer: That's all you will say?

Now Kiefer is baby talking already. Nagpapalambing na. We haven't seen each other for two days. And for him, matagal na yun. So when he's like this, he definitely wants to be pampered. And I'm up for something....

Mika: Yup.

Kiefer: Miks naman eh.

Mika: Eh ano sasabihin ko? And inaantok pa talaga ako. So can I sleep na lang muna?

Kiefer: Ganun? You sure?

Mika: Yep. I'll just call you later when I wake up.

Kiefer: Ah, okay. I know you were dead tired last night.

Kiefer

And so natulog nga siya. Was waiting for her to say that she missed me man lang since two days din kaming hindi nagkita and she was busy last night doing school stuff, pero wala.

@mikareyesss: Good morning! Wakey wakey...@kieferravena

Magtatampo na talaga ako dapat when I got that tweet from her. Mika is really unpredictable. Instead of me surprising her, minsan ako yung nassurprise sa kanya. And so I tweeted back.

@kieferavena: @mikareyesss Good morning indeed!

And right after sending that tweet, I have a facetime request from her...

Mika: Gooooooooooodddd Morniiiiiinnnnnggg!!!!! I miss you!!!

Now I'm definitely smiling. Her cute little face on my screen with that attractive voice. Good morning indeed.

Mika: Oh tampo ka pa niyan? I was just kidding kanina babe. Peace?

Kiefer: Hmmm..kiss muna.

Mika: Aba. Porke nilalambing, abuso ka ah.

Kiefer: Eh kasi naman. Ang aga aga kaya. I thought you don't want to talk to me.

Mika: Sus. Ang arte ah. Hindi bagay babe. Hehe.

Kiefer: So where's my kiss na?

Mika: Eh later na.

Kiefer: Iba later, iba now. That's an order.

Mika: Wow. Sir yes sir? HAHA.

Kiefer: Babe, mahilig ka talaga mambitin.

Mika: Ooopppsss.

Kiefer: Oh, iba iniisip mo noh? Babe ah, wala akong sinasabi.

Mika: Wala din naman akong sinasabi ah. Ang green mo.

FateWhere stories live. Discover now