13.fejezet

754 63 19
                                    









Őszintén megmondom. Kerültem Midoriyát. Telefonon próbált elérni vagy sms-eket küldött, de egyikre se válaszoltam. És egészen vasárnap estig tartott.

Hétfő van, de már azzal kellett kelnem, hogy keresnek. Nem is kell, hogy mondjam ki is volt az. Nem akartam találkozni, de mégis kíváncsi voltam, hogy mi van vele. Hogy mit csinált az elmúlt egy hétben.

Őrülten nagy volt a meleg így április elején, ezért inkább anyáéknak mondtam, hogy engedjék be. Próbáltam megtartani Denki tanácsát, hogy beszélni kéne a törpével. De bevallom, félek. Nem tudom mit fog reagálni a döntésemre, de remélem jól fogja fogadni.

Az ajtó nyikorogva nyílt ki, majd egy pulcsiban álló fiú volt előttem. Kissé furcsálltam öltözetét, hisz garbós pullóver volt rajta. Lassú léptekkel indult meg az ágyam felé, ahol ültem, majd szó nélkül mellém ült és megölelt.

Nyelnem kellett egyet kellemes illatát érezve, de végül átkarolva egyik kezemmel húztam magamhoz. Nem tudom, hogy mi baja vagy hogy esetleg történt-e vele valami. Nem akartam megkérdezni, hisz ha akarja, akkor elmondja magától.

Remegését éreztem meg karjaim között, később pedig a szipogása. Meglepetten emeltem el a fejét a vállamról, és néztem bele könnyes szemeibe. Teljesen össze van törve.

- N-Nem akarok h-haza menni!!! -zokogta a vállamra, majd szorosabban ölelve adta ki magából bánatát. Teljesen értetlenül ültem mellette, és csak simogattam a vállát. Összeveszett volna az anyjával?

- Akarsz róla beszélni? -próbáltam valami válasz lehetőségre sarkalni, de csak nemleges válasszal sírt tovább. Sóhajtva döntöttem a fejemet az övéhez, és hagytam lenyugodni.
Nem értem ezt az egészet.
Az anyja kergette volna el?
Áhh, nem hiszem, hisz első látásra egy kedves asszonynak tűnik. Akkor valaki más tehet róla? De ki tenne ilyet?

- Nem baj, ha pár napot itt maradok? - kérdezte meg fel se nézve rám. Megsajnáltam, nagyon. De ha össze leszek zárva vele egy szobába, el se tudom képzelni, hogy mi fog történi köztünk. Nyelve egyet távolodtam el tőle, majd felállva a szekrényhez mentem.

- Ha kell, tudok adni pizsamát. A szobámban van fürdő is, ha le akarsz fürdeni. Mivel egy ágyam van, oda adom az enyémet. Én meg felfújom a futont. - kerestem közben a szekrényben egy számmal kisebb pólót és rövidnadrágot. Lerakva a székre mentem az ajtóhoz.

- Reggeliztél már? - nemlegesen rázni kezdte a fejét. Sóhajtva intettem neki egyet, hogy kövessen, majd az asztalhoz ültetve néztem szét a polcok között. Egy csomag gabonapelyhet és tejet raktam elé tányérral meg kanállal.
Egész reggeli alatt nem szóltunk egymáshoz, és ez eléggé kínos csendet eredményezett. Megköszörülve a torkomat kezdtem el kérdezőskösni.

- Hogy-hogy nem mész suliba?

- Lassan 5 napja nem megyek be. -nézet végig a tányérjába.

- És miért? Nincs kedved menni?
Vagy nincsen elég pénzetek fizetni? Talán valaki zaklat? -próbáltam a leghatásosabbakat kérdezni, de mindegyik csak nem volt.

- Bocsi, de nem akarok róla beszélni. -fájdalmas mosollyal az arcán pillantott fel, amitől a szívem összeszorult. - De ha lehet, most elmennék fürdeni. -állt fel az asztaltól, majd komótosan ment fel az emeletre.

A telefonomat kikapva a zsebemből rögtön felhívtam legjobb haveromat.

- Halló?

- Szia Eijirou, én vagyok.

- Bakugou? Mizu van haver? Segítség kellene?

- Aha. Szólj már az ofőnek, hogy ezen a héten nem hiszem, hogy megyek suliba.

- Miért nem jösz? Történt valami veled?

- Tudod, akiről meséltem fiú, Midoriya.

- Igen, igen. Talán vele töltöd az egész hetet? - és most meg mertem volna rá esküdni, hogy a szemöldökét húzogatja.

- Igen, de nem úgy ahogy gondolod. Valami van közte és a családja között, és nem akar haza menni. Szóval pár napig itt lesz.

- Rendben bro, fedezlek. A házikat majd a fiúkkal levisszük.

- Kösz. De most megyek, csá.

- Hali. - megszakítva a vonalat pakoltam a mosogatóba a tálakat, majd az emeltre baktatva léptem be a szobámba. A zuhany hangja egyből megcsapta a fülemet. Az ágyra dőlve feküdtem volna le, de a széken lévő pizsama odaszegezte a tekintettemet. Miért nem vitte be magával?

Felkapva a ruha anyagokat léptem a fürdőajtó elé, majd kicsit remegve lenyomtam a kilincset. A pára egyből kiszökött a réseken, miközben egyre bentebb halladtam.

Fejemet azonnal elkaptam, mikor észrevettem Izuku haját, de valami nem stimmelt. Meghökkenve hátrálram pár lépést, ahogy végignéztem a hátán. Vágásnyomok, szíj miatti csíkok, lila foltok. Szinte rosszul voltamba látványától.

Mégis mi az isten történt vele?!











Itt is lenne a kövi rész.
Remélem tetszett nektek :)

Szerintetek ki okozta a sérüléseket Deku hátán? ;)

Puszancs mindenkinek <3

A szerelem határai [Bakudeku ff. - Befejezett✅]Where stories live. Discover now