Can
Sabah Berkanın bildirimiyle kalktım. Herkesi evinde kahvaltı yapmaya çağırıyordu. Zaten genellikle birimizin evinde toplanıp kahvaltı yapıp öyle okula geçerdik. Yaptığımız kahvaltılar birlikteyken daha keyifli oluyordu.Normalde tereddüt etmeden bunu kabul ederdim ama aklıma Barışın artık onla yaşadığı geldi. Büyük ihtimalle oraya gitsem eskisi gibi keyifli olmayacak,ortam boşu boşuna gerilecekti ve buna gerek yoktu.
Gönderilen: BABAKOLAR
Bence bugün kahvaltıyı bende yapalım. Şu an çok üşendim Berkanlara gitmeye.yazdım. Aslında üşenmemiştim. Yani onlarla yaptığım hiçbir şeye genel olarak üşenmiyordum.
Danla: bende zaten Can'a gidicektim. Bence de bugün Can'da kahvaltı yapalım.Yazınca beni anladığını anlamıştım, gülümsemiştim.
Gruptakilerde bunu kabul edince bende kahvaltı yapmaya karar vermiştik. Bende yattığım yerden kalkıp kahvaltı için hazırlığa başlamıştım.
Herkesin neyi sevdiğini biliyordum. O yüzden hazırlanmakta zorlanmıyordum. Berkan ile Lale menemen severdi. Fatma haşlanmış yumurta,Burak ise sucuklu yumurta severdi. Danla ile ben ise çikolatalı krep yerdik. Hepimiz kahvaltı da çayı tercih ederdik.
Ben masayı hazırlarken zil çaldı. Kapıya doğru ilerledim. Gelen Danlaydı. Ne zaman bende buluşsak ilk gelen hep o olurdu. İçeri girip "Neden Berkanlara gitmek istemediğini biliyorum." dedi. Bende sırıtarak "Bunu bildiğini biliyorum" dedim.
Yanağıma öpücük kondurarak "Acaba gerçekten sana bu sebepten dolayı mı kötü davranıyor." Dedi. Bende gülerek "Aman Danla sanki ilk defa böyle bir durumla karşılıyoruz." Diyerek cevap verdim. İlk defa karşılaştığım bir şey değildi ve Barışın bu sebepten bana kötü davranmasına şaşırmamıştım.
Danla her zamanki gibi bana yardım etmiyor,masaya koyduğum kahvaltılıkların üstünden yiyordu. Bende tatlı bir şekilde "Danlaaa" dedim. O da bunun üzerine öpücük attı.
Masa tam anlamıyla hazırdı. Tek eksik bizimkilerin gelmesiydi. Bende şarkı açıp bizimkilerin gelmesini bekledim. Tabi bu sırada Danla ile dans ediyorduk.
Kapı çaldığında bu sefer gelen Burak ile Fatmaydı. Burak içeri girer girmez "oo sabah sabah ne bu enerji birde Berkanlara gitmeye üşendim dersin." dedi. Tabi bunu derken dans etmeye çoktan başlamıştı. Fatma "Sabah sabah neyin neşesi bu Cemal." Diyerek göz kırpmıştı. Bende "Bayadır bende toplanmıyorduk ve beraber kahvaltı yapmıyorduk onun enerjisidir." Diye karşılık verdim. Gerçekten çok mutluydum. Çünkü onlarla uzun zamandır bir araya gelip kahvaltı yapamıyorduk. ( Berkanın yoğunluğundan dolayı )
En son Lale ile Berkan kalmıştı. Onları daha heyecanlı bekliyordum çünkü onlar gelince ekip tam anlamıyla tamamlanmış olacaktı. Zil çaldığında büyük bir heyecanla kapıyı açtım ve "HOŞGELDİNİİİİİİİİZ" diye yüksek sesli bir şekilde onları karşıladım.
Ama şöyle bir sorun vardı. Berkan ve Lale'nin yanında Barışı görmüştüm.
Barışı görünce yüzüm az da olsa asılmıştı. Çünkü ortam gerilmesin diye ben Berkanlara gitmek yerine herkesi bana davet etmiştim. Ama o utanmadan benim evime gelmişti.
Burak,Fatma,Lale hatta belki de Berkan bizim Barışla aramızın bu kadar kötü olduğunu bilmediklerinden dolayı çaktırmamaya çalıştım ve ona da selam vermiştim.