✴ Köszönetnyilvánítás ✴

660 40 18
                                    

♡  Gyönyörű napot kívánok nektek, Lads! ♡ 

Sajnos elérkeztünk idáig is. Ez újabb könyvet zártam le nektek ma, és minden reményem szerint egy új élménnyel gazdagodtatok ezáltal, mert a saját érzelmeim szerint én biztosan. Rengeteget tanultam abból, ahogyan Bailey és Rylie veszekedtek, vagy a főhősnőnk mennyire nem volt kibékülve önmagával, hiszen ez megmutatta nekem, hogy márpedig az emberi kapcsolatok illékonyak, és bár legtöbbször nagy befolyásunk van a magunk életébe, gyakran előfordul, mikor mások döntenek helyettünk, emellett szükségünk van a saját lényünk elfogadására.

Elképesztően hálás vagyok nektek azért a mérhetetlen sok támogatásért, amit a könyv alatt nyújtottatok nekem. Egyszerűen képtelenség lenne normálisan szavakba foglalni mennyire köszönöm azt, hogy mellettem voltatok Bailey és Chris történetében, amely bár zavaros és göcsörtös volt, a szerelmük mégis megtalálta az útját arra, hogy kiteljesedhessen. 

Bár a befejezés nem éppen lett örömteli, szerintem mégis megmutatja a jelent, a mi valóságunkat. Valamit el kell veszítenünk ahhoz, hogy kapjunk cserébe egy más, számtalanszor megbecsülhetőbb dolgot, lehet ez akár egy tárgy, egy személy, egy élmény vagy emlék, valójában lényegtelen, egészen addig, míg képesek vagyunk méltányolni.

Még egyszer nagyon hálás vagyok nektek, hogy velem voltatok, bízom benne találkozunk egy másik könyvemben is! 

További csodálatos napot nektek!

Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡  

🎉 Bạn đã đọc xong ✷ 𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤‐𝐒𝐳𝐢𝐤𝐫𝐚﹝𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 𝓔𝓿𝓪𝓷𝓼﹞✷ BEFEJEZETT ✷ 🎉
✷ 𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤‐𝐒𝐳𝐢𝐤𝐫𝐚﹝𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 𝓔𝓿𝓪𝓷𝓼﹞✷ BEFEJEZETT ✷Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ