❤ Szép estét, Lads! ❤
Meg is hoztam nektek a hetedik fejezetet. Nagyon-nagyon sajnálom, hogy egészen eddig nem volt rész, de sajnos nagyon lefoglalt az iskola. Igyekszem minél hamarabb hozni a fejezeteket, és a lehető legjobbra megírni őket. Bízom benne, hogy elfogja nyerni a tetszéseteket, és ha így lesz, akkor visszajeleztek nekem valamilyen formában. :) Sokat jelentene! ❤
Nagyon-nagyon hálás vagyok nektek a több, mint EZER (!!!) megtekintésért! Csodálatosak vagytok, boldog vagyok, amiért elértük ezt a hatalmas számot! ❤❤ Köszönöm szépen nektek! ❤
Legyen szép estétek!
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ❤
~Csak akkor sikerül a feldolgozás, ha időnként foglalkozunk a fájdalmas érzésekkel: ki kell bírni, túl kell élni őket, időt kell adni a fájdalom érzésének és megtapasztalásának. Újra meg újra. Nemcsak egyszer, hanem ismételten, amíg a fájdalom alább nem hagy.~
Alfons Vansteenwegen
Bailey Williams~
Drága Bailey!
Nem tudom, hogy miért írom neked ezt az üzenetet, mert az sem teljesen biztos, hogy valaha megkapod. Még mindig nem vettem rá magam arra, hogy bevalljam neked, a bátyád vagyok. Talán csak a magam megnyugtatása miatt vetem le ezeket a sorokat, miközben Callie kint játszik Megannel.
Óriási hibákat követtem el az életemben, de amire holnap készülök, talán az összesen túltesz. Megbízást kaptam, amiben meg kell ölnöm egy befolyásos szenátort. Amikor elvállaltam úgy éreztem kérdés nélkül végre tudom hajtani a parancsot. Tegnap már remegett a kezem a vacsora közben, ma pedig csak ezen járt az eszem. Holnap nem tudom, hogy mi lesz lehet, hogy el sem megyek a megbeszélt helyre. Meglehet, hogy azért félek ennyire, mert pontosan tudom, hogyha a férfi meghalt, én is követni fogom Őt a sírba. Hallottam, hogy a kopasz ember, aki megbízott ezt mondta a kollégájának. Megfognak ölni, bármit is fogok majd tenni. Ezért akarom, hogy tudj rólam, a gyönyörű feleségemről és a kislányomról. Boldog vagyok velük, Bailey. Bárcsak ismernéd Őket. Bárcsak ne mondtam volna igent a feladatra. Akkor személyesen is találkozhatnánk.
Kavarognak a gondolataim. Legszívesebben most elutaznék hozzád Bostonba. Szeretnélek megismerni és rengeteg időt eltölteni veled, és a húgunkkal. Talán ezt a levelet odaadom Chrisnek, hogy juttassa el hozzád. Talán meg is teszi nekem. Mennem kell, Callie hívott, hogy keressem meg a mackóját. Félek elveszíteni a lányomat. Ő a mindenem. Ha meghalok, és eljut hozzád a levelem vagy valamilyen úton-módon tudomást szereznél rólam és a családomról, akkor tartanád bennük a lelket helyettem is? Szükségük lesz rád. Sokat meséltem nekik rólad és Rileyról. Már most a szívükbe loptátok magatokat.
Kérlek nagyon vigyázz magadra és Rileyra. Szeretlek Titeket.Gavin
A könnyeim patakokban folytak le az arcomról, miközben a szobámban ültem és a papírt a kezeim között tartottam. Kusza volt az egész üzenet, csaknem értelme sem volt, mégis olyannyira összeszorult a tokom minden egyes sortól, hogy már az első mondat után zokogtam. Gavin hatalmas lelki gondokkal küzdhetett, ezt már az elején leszűrtem az üzenetnek. Lényegre törő volt, kacifántos írásával pedig még inkább eredetivé tette azt. Szerettem volna magamhoz ölelni a férfit, és elmondani neki, hogy bármit is tett az élete során, én megbocsátottam neki, és szeretném, ha a családomhoz tartozna. De ez nem volt lehetséges, ugyanis valószínűleg a levetett gondolatai után nemsokkal már meg is halt. Nem ismertem Őt, mégis teljesen biztos voltam benne, hogy minden ocsmány tette ellenére is jó ember volt, és szerette a családját. Szóval Callie nem Chris, hanem Gavin lánya, Megan pedig a felesége. De Ő hol van, miért nincs Callie-vel?
ESTÁS LEYENDO
✷ 𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤‐𝐒𝐳𝐢𝐤𝐫𝐚﹝𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 𝓔𝓿𝓪𝓷𝓼﹞✷ BEFEJEZETT ✷
Romance❝Te voltál, ki szikrát gyújtott máglyaszívemben.❞ -James Blunt ✴ A nagyapám mindig azt mondta, hogy a szerelemhez nem elég egy apró szikra, mert lángolnunk kell ahhoz, hogy a szenvedély, az a mindent elsöprő tűz éltessen és magasabbra emeljen mink...