20. Bölüm(🖤)

2K 199 49
                                    

*Yeniden doğmak...
Yeniden yaşamak*

      Keyifli Okumalar dilerim💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      Keyifli Okumalar dilerim💓

Hande;

Dün ki yaşanan fiyaskodan sonra hâlâ kendime gelememiştim.  Burak ve ailesine çay servisi yaparken olanlar olmuştu yine.  Nasıl böyle sakarlık yaparım aklım almıyordu.  Hani o kadar sakar bir insanda değildim. Düşündükçe kendime gülüyordum. Burak"ın yüz ifadesine ne demeli peki. Ah ,ah yakmıştım adamcağızı ama o da hakketmişti. Öyle aval aval bakmasaydı bana.

(Dün Akşam)

"Kızım ben servis ederim. Sen istersen geç içeri "

Anne bırak ben ederim.  O kadar da beceriksiz bir kız olmamalıyım.  Kadında haklı normalde böyle işler de istekli olmazdım.

"Yok annem ben servis ederim. Sen yorulma ben hallederim"

Annemin seslenişlerine aldırmadan çayları tepsiye koydum ve salona doğru ilerledim.Burak'ın bana bakışlarını görünce yutkundum. Öyle bakmasana zalımın oğlu. Bakışlarımı ondan ayırdım ve  önce misafilerlere sonra babama ikram ettim. Sanki görende beni istemeye gelmişlerde ben kahve ikram ediyorum sanacaktı. Aslında fena fikirde değildi hani.

En son tepsiyi Burak'a uzattacağımda bana aval aval bakmasıyla dengemi kaybetmiştim. Çayı Burak'ın üzerine dökmüştüm. Allah cezanı versin Hande .Yaktın adamı. Stresden dudaklarımı dişlemeye başlamıştım bile.

Burak'ın babaannesi hemen torununun yanına koştu.  Annemde hemen tedirgin bir biçimde yanımıza geldi.

"Şey ben çok özür dilerim. Bir anda dengemi kaybettim"

Burak bir bana bir de ıslak gömleğine bakıyordu. Aha öldürecek beni.

"Kızım o kadar dedim ben servis edeyim diye. Hani sen sakar bir kız da değilsin"

Ah anne sen karışma Allah aşkına. İşleri daha da berbat ediyorsun.  Tamam sakar değilim ama olmayacak da anlamına gelmiyor.

"Sorun değil Neslihan Teyze. Ben dağlarda o kadar kurşun yedim Çayın bana bir zararı dokunamaz"

Bu niye annemle konuşuyordu. Madem zararı dokunmuyor bir çaydanlığı üzerine dökeyim . O zaman görürüm ben seni. Tabi bir bardak çay alt tarafı.  Ne diyorum ben ya kendine gel kız.

" Özür dilerim gerçekten"

Burak bana öldürecek gibi bakmadığına göre sinirli değildi anlaşılan. Ya da sinirli olmamaya çalışıyordu. Umarım öyle değildir.

"Önemli degil Hande. Bilerek yapmadın ya"

Ne bilerek yapıcam canım. Canimiyim ben. Tövbe tövbe.  Dengemi kaybettim döküldü işte. Bilerek yapmakmış hıh...

Nişan AlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin