بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ
Burak Uzun;
"Komutanım yaranız var"
"Beni boşver asker savaşmaya devam et"
"Ama komutanım yaranız kötü durumda"
"Sana savaşmaya devam et dedim asker"
"Emredersiniz Komutanım"
Yaklaşık on gündür dağdayız ve on günden beş günümüz savaşmakla geçti. Tabi bu bizim için sorun değil aylarca dağlarda kaldığımızda oldu. Şikayetçi miyim? Hayır zerre kadar bu durumumdan şikayetçi değilim. Aksine kendimle gurur duyuyorum, Türk olmak zordur ve ben ne kadar zorluk varsa hepsini üstlenmeye hazırdım. Vatan'i görevim benim için hayatımda hep ilk sıradadır. Nice şehitler verdik bu topraklar için, kundaktaki çocuklar yetim kaldı. Bunları hiç bir zaman aklımdan çıkarmadım, Çıkarmayacağımda. Elimde silahla hep bunları düşünerek savaştım ben, hep intikam hırsıyla savaştım. Kolay kolay da pes etmeyeceğim.
●●●●●●Sağ omzumdan vurulmuştum baya kan kaybediyordum ve elimde olmadan her an kendimden geçebilirdim. Bir komutan olarak güçlü olmak zorundaydım ve bu soysuzların hepsini etkisiz hale getirmek için ant içtmiştim. Huyum kurusun bir savaşa girdiğimiz vakit oradaki tüm hainleri öldürmeden rahat etmem. Onlar sıktıkça ben daha çok hırslanıyordum, Onlar pes etmedikçe ben daha çok sinirleniyordum. Ve bu hırs beni daha çok savaşçı haline getiriyordu.
●●●●●
Yaklaşık bir saate yakın teröristleri etkisiz hâle getirdik gitmek için toparlanmıştık .
Iki şehidimiz vardı. Kardeşim, yoldaşım dediğim insanları kaybetmiştim.
Canım pahasına da olsa kardeşlerimin kanını yerde bırakmayacaktım, bırakamazdım. aileleri bu durumu öğrenince kahrolacaklar. Şehit haberi vermek öyle kolay değildir. Yürek gerekir, yürek sızlatır, yüreğine ateş düşer.
Biz böyleyken peki ya aileleri nasıl oluyor? Bu acıyı nasıl dindirebiliyorlar?"Komutanım albayım sizi istiyor"
Üsteğmen Burak Uzun emredin Komutanım"
"Durum nedir üsteğmenim "
"iki şehidimiz var teröristlerden beşi kaçtı diğerleri etkisiz hâle getirildi. Operasyon başarıyla tamamlandı Komutanım"
"Bir saat içinde helikopter orada olur bizde şehit olan yiğitlerimizin ailelerine haber vermeye gidiyoruz. Tim'i toplayıp gelin sağ salim bekliyoruz sizi üsteğmenim"
"Emredersiniz Komutanım"
En kötüsüde şehitlerimizin ailelerine haber vermekti. Bu duyguyu anlatmaya hiç bir kelime, hiç bir cümle yetmez. iki duyguyu bir anda yaşıyor insan. Ben gurur hem de acı...
Emre Seçkin; şehit olan askerlerimizden biri ilk önce ailesine daha sonra sözlüsüne haber verilecek. Çok üzülecekler belki kahrolacaklar ama oğullarıyla hep gurur duyacaklar.
Rüzgar Emin; Ailesi trafik kazasında vefat etti. Bu nedenle yakın akrabalarına haber verilecektir. Kendini dağlara çıkarak teselli ederdi. Hayatına kimseyi almazdı. O da benim gibiydi tek tabanca takılırdı.
Şehit olmayı herşeyden çok isterdi ve oldu da hayatına kimseyi almama sebebide bundan kaynaklanıyordu.
' Eğer bir gün şehit olursam arkamdan ağlayacak bir kadın olmasını benim için üzülüp kahrolmasını istemiyorum' derdi.●●●●●
Helikoptere bineli on dakika oldu ve yaram iyice açılmaya başladı. Çok kan kaybediyordum. Küçük bir pansuman yapıldı ancak bu yetmiyordu sonuçta kurşun yarasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişan Al
AcciónBelki de sonunuzun olduğunu düşündüğünüz her şey bir başlangıçtır... Kapak Tasarımı@-mahbub