Keyifli okumalar...
Hande;
İçim de bitmeyen bir heyecan, daha yeni tanıştığım farklı duygular, ve o gün her şeyin farkına vardım. Kendimde olan, o bilmediğim duyguların şimdi daha iyi farkına vardım ve ben sanırım aşık oldum.
Hiç aklımdan dahi geçmezdi Burak'a aşık olacağım.
Bu tarifi zor duyguyu ilk defa yaşıyorum ve sanırım biraz daha kalbim böyle atarsa her an göğüs kafesim patlayabilir."Kızım"
Annemin sesini duyduğum da kendi kendime güldüğümü daha yeni farkediyordum. Hadi be Hande bu kadar mı aşık olsun?
Beynim; Hayır tabiki
Kalbim; hemde nasıl
Sanırım kazanan kalbim oldu. Evet ben bildiğin baya Burak'a aşık olmuşum."Hande kime diyorum?"
"Efendim anne"
"Neyin var senin?"
"Bir şeyim yok anne."
"Hande anneni mi kandırıyorsun sen?"
"Anne ne alakası var dalmışım öyle."
"Yok kızım yemezler anlat çabuk niye böyle kendi kendine gülüp duruyorsun? garip garip haller ne oluyor?"
"Anne yok bir şey, Naz komik bir şey anlatmıştı o aklıma geldi de."
"Anlat da bende güleyim kızım."
"Ann-" Cümlemi tamamlayamadan telefonum çalmıştı. Ve arıyan Burak'dı.
kurtarıcım oldu resmen.
"Anne bu önemli açmam lazım."
Diyip salondan ayrıldım ve odama geçtim."Alo"
"Efendim Burak"
"Hande"
Adımı ne de güzel söylemişti öyle.
"Efendim"
"Ne yapıyorsun?"
"Oturuyorum sen?"
"Tugaydayım."
"Anladım."
Anladım ne Hande anladım ne?
"Ne yaptın aradın mı Mira'yı?"
" Hayır birazdan arayacağım."
"Karar verdin mi peki elbisene?"
Nasıl da merak ediyor, ufacık bir şakadan bir şey olmaz bence.
"Evet karar verdim. Diz üstünde kısa, mor renk, askılı bir elbise giyineğim."
"Neee?"
Gülmemek için kendimi o kadar çok tutuyordum ki anlatamam. Bu tepkisini sizde görseydiniz eminim sizde aynı benim gibi olurdunuz
"Hande giymeyeceksin değil mi öyle bir elbise?"
"Hayır Burak giyineceğim."
"Gözünü seviyim şaka yaptığını söyle."
"Hayır dedim ya Burak giyineceğim, bir sakıncasımı var?"
"Var"
"Anlamadım?"
"Yani yok tabi ama giyinme bence, hem elbise sana hiç yakışmıyor zaten."
"Öyle mi Burak Bey? "
"Ya yanlış anladın sen beni, yakışıyor da. Şimdi düğünde ne olduğu belli olmayan insanlar da olacak seni rahatsız ederler o yüzden giyinme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nişan Al
ActionBelki de sonunuzun olduğunu düşündüğünüz her şey bir başlangıçtır... Kapak Tasarımı@-mahbub