34

6.7K 615 530
                                    

MERHABAAAAAA YİNE BİZ GELDİK

umarım bizden sıkılmamıssınızdır😔😔😔

birkac kisi yorumlarda hastalık muhabbeti yapıyordu lüüütfen evinizden çıkmayın😔😔 dershaneye veya okula gidiyoruz çoğumuz ama dikkat edin kurallara mutlaka!!

sonuçtaa daha görülecek biirr sürü taekook momentları var🐰🐯 (evet daha yasanmamısları saydım evet.)

iyi okumalar!!

🐰🐯💋
🐥😟😭💔🐱
🐥📲🐰🐯
🐰🐯🚗🐥🐱

"Jeonggukkie,"

"Hmm," diyerek kafamı sola doğru çevirdim. Birkaç dakikadır bana sesleniyordu ama uykum vardı ve gözlerimi açmak istemiyordum. Ellerini yanaklarımda hissettiğimde hiçbir tepki vermeden uyumaya çalıştım tekrardan.

"Jeonggukkie, uykun mu var hala?" derken yanaklarımı sıkıp dudaklarımı ortada büzüştürdüğünde kafamı oynatarak elinden kurtulmaya çalıştım.

"Evet." diyerek elini umursamadan kafamı serbest bıraktım ve sesinin çıkmamasıyla uyuyabileceğimi düşünerek az önce gördüğüm rüyanın devamını düşünmeye başladım. 

"Ne kadar var?" derken yanaklarımı daha da sıkıp kafamı sağa sola salladığında elimi kaldırarak elini tuttum. Bu ona pek etki etmemişti, hala yanaklarımı sıkmaya devam ediyordu.

"Çok." diyip elini ittirmeye çalıştım. Sabahın erken saatleri olduğunu düşünüyordum ve Taehyung'un böyle enerjik olması beni sinir etmişti. Sadece yanıma yatıp uyumasa bile sessizce dursa olmaz mıydı? Odadan da gidebilirdi ama onun kokusu olmadan rahat uyuyamıyordum, bu sebeple sadece bana sarılıp dinlenmeliydi.

"Çok var... Jeonggukkie, kalk da kahvaltı yapalım."

Huysuzca mırıldanarak kafamı diğer tarafa çevirdim, eli yanaklarımdan kayıp dudaklarımı sıkıştırdığında öne doğru büzülen dudaklarımı sıkıp parmaklarını üzerinde gezdirdi, sessiz kalışıyla rahatlayarak uyumaya çalıştım, tam uykuya dalacağım sırada dudağıma bastırılan dudaklarla kaşlarımı çatarak onu ittirdim. "Bırak beni." diyerek kafamı aşağı eğdim ve elinden kurtulmaya çalıştım. Yanaklarımı bırakmadan üzerime uzanıp dudaklarını yanağıma bastırdı.

"Uyan artık bebeğim." diyip sıktığı yanaklarımı en sonunda serbest bıraktığında derin bir nefes alarak kollarımı beline sardım ve kafamı sol tarafıma çevirerek uyumaya çalıştım, yine.  "Jeonggukkie," diyen şirin ses beni yine tam uykuya dalacakken uyandırdığında gözlerimi açarak ona baktım, göğsüme yasladığı kafasını gördüm, yüzü bana dönük değildi. "Saat iki oldu, on saat uyku nasıl yetmedi sana?"

"İki mi?" diye mırıldanıp tek elimle gözlerimi ovuşturdum, konuşmamla beraber kafasını kaldırıp bana kocaman gülümsedi. O an uyandığımı hissetmiştim, sanki dışarıdaki güneş veya duvardaki saat sembolikti de ben Taehyung'un gözlerine bakınca uyanıyordum sadece. Kocaman kahverengi gözler parlayarak bana bakarken ben de ona gülümsedim, esnemeye başladığımda kafamı geriye atarak dudaklarımı araladım.

"Bebek, bebek tavşan. Çok şirinsin Gguk."

Esnemem bittiğimde ağzımı şapırdatarak ona baktım, yatağa yasladığı ellerinden destek alarak yukarı kaydı ve burnunu burnuma sürterek güldü. Alnıma sürtünen kıvırcık tutamları beni huylandırırken ben de güldüm ve belindeki elimle yukarı kıvrılan pijaması yüzünden açıkta kalan tenini okşadım. Kafasını biraz yukarı kaldırıp gözlerime baktı. "Belin ağrıyor mu hala?"

louder than bombs | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin