26

8.2K 809 736
                                    

merHAABAAAAA BİZ GELDİK YİNE

yine olaysiz -az olayli- bir bolum oldu umarim begenirsiniz :(( aklimda yazacak birkac sey kaldi sonrasindaaaa veda edecegiz ;(

2. fik icin de bazi suphelerim var😁 2 3 bolum yazdim biraz yarim yamalak ama cok ds hosuma gitmedi bazi seyler :( hala dusunme asamalarindayim🤔

neyse uzatmayayim (uzatti) minicik yorumlarinizi beklşyorum😣😢🙁

iyi okumalar!!

⭐🍓

"Jeongguk-ah!"

Elimdeki telefon kulağımın dibinde bağıran Taehyung ile yerimde sıçramam yüzünden önce bacaklarıma, oradan da kayarak yere düşerken sakinca kafamı sol tarafıma çevirip dibimde duran yüzüne baktım.

"Efendim, Taehyung, bu onuncu efendim diyişim, ne oldu güzelim?"

Dudaklarını büzerek bana baktığında gözlerim dudaklarına indi. Ördeklere benziyordu.

"Çok sıkıldım, Jimin nerede?"

Yere eğilip telefonu aldım ve koltukta yan tarafıma bıraktım. "Yoldayım demişti, yarım saat önce."

Huysuzca söylenerek sırt üstü döndü ve dizlerime uzandı, ellerini yüzüme yerleştirip burnumla ve dudaklarımla oynamaya başladı, arada yanaklarımı da sıkıp bırakıyordu.

"Ne zaman tatile gideceğiz?"

Sağ elimi saçlarına yerleştirip arkaya düşmüş saçlarını iyice geriye yatırdım, açıkta kalan alnında terler birikmişti, yaz mevsiminin etkilerini artık tamamen hissedebiliyorduk, hiç rüzgar esmiyordu ve ev de çok sıcaktı. Taehyung ailesiyle arasını düzeltse bile bizimle kalmaya devam ediyordu, Yoongi hyung da ailesiyle kalmaya başlamıştı yeniden, o yüzden ona da gidemiyordu. Burada kalmasına kimse bir şey demiyordu zaten, ben halimden memnundum, Jimin'e eğlence oluyordu Taehyung'la uğraşmak ve Taehyung da ikimizle olmaktan memnundu işte.

"Mezuniyet törenine katılmayacak mısın?"

"O vardı değil mi?" diyerek ofladı. "Gitmesem ne olur ki?"

"Olmaz, git. Eğlenirsin hem biraz."

Elleri kaşlarıma çıkarak tek parmağını sağ kaşıma yerleştirdi ve yukarı kaldırdı. Öyle dururken yüzüme bakıp güldü. "Sen de gel o zaman."

"Benim ne işim var orada?"

"Eşim olursun." diyerek güldü, gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu ve bu sırada yanaklarımı okşamaya başladı. "Güzel olmaz mı?"

"Eşin olmak mı?" dedim. Gözlerini daha da büyütüp kafasını hızlı hızlı aşağı yukarı salladı. "Olabilir, düşünürüm."

Bir şey demeden yanaklarımı sevmeye devam ettiği sırada zilin çalmasıyla Taehyung kucağımdan kalkarak kapıya doğru koştu. Bir anda boşalan kucağım ve ellerim yüzümü buruşturmama sebep oldu. Kapı tarafından gelen sesleri dinledim, Taehyung'un beni şikayet edip Jimin'e çok sıkıldığını söylemesine gülerek sol tarafımda duran yastığı alarak koltuğun kol kısmına yasladım, sırtımı koltuğa yaslayarak kafamı yastığa yerleştirdim ve etrafa bakınmaya başladım.

louder than bombs | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin