1:50 a.m
"kau tengok bnd lagi tu hyunra ? dorang dah otw balik lah. risau sangat" tegur chan keluar dari dapur.
"risau lah dorang tu dah lah pergi club" balas hyunra masih berdiri di hadapan pintu.
"dorang pergi ambik duit bukan pergi cari stripper" balas chan kemudian sepasang lampu kereta muncul di hadapan rumah mereka.
"tu dah sampai. risau sangat hyun ni" chan melangkah masuk ke dalam rumah sementara mereka yang lain keluar dari kereta satu persatu.
"baby,why you tak tido lagi ? nak kene ada I jugak ke ?" tegur jeongin berdiri di hadapan hyunra.
"hah dia bersweet dah depan aku. dah bla bla aku nak tido ngantuk sial". changbin menolak mereka berdua jauh dari pintu.
"dengki ! eh jap sape dengan minho oppa tu ? jgn kata dia bawak balik stripper tho ! pala hotak dia tu virgin lagi yal kawal lah"
"hyunra ni kabut lah. slow sikit boleh ?" tegur hyunjin menutup telinga lalu melangkah masuk ke dalam rumah
"tak bnd en sape perempuan tu ? aku ey pala hotak dia betul lah"
"tu lah perempuan yang kene jual dengan stepdad dia sebab hutang tu. tapi en kalau hyun tau nama perempuan tu sumpah hyun terkejut".
jawab youngbok dari dalam rumah. hyunra berkerut. tambah kerut lagi bila minho angkat gadit tu masuk rumah.bridal style kau !
"eh amboi pahal tu pengsan ? mengada menyampah lah heyy ha btw apa nama perempuan tu ?" jeling hyunra.
"tadi marah tapi nak gak tau. bodoe duh hyunra ni cam sakai au sakai" carut jisung.
"elyn. Elyn kwon kawan baik hyunra tu" jawab seungmin menyilangkan tangannya.
"e-elyn ?! serius lah min ? kau jangan memain tho !" jerit hyunra sambil menutup pintu masuk.
"aku tak memain tho,gi lah tengok sendiri. seksi dol sumpah tak borak." kata jisung membuat hyunra melangkah naik ke bilik minho.
"sebaik hyun datang,tolong tukarkan baju dia. kang lain pulak jadi." pinta minho
hyunra mengangguk lalu mengambil sepasang baju tidur dari biliknya.
"but why oppa letak dia dekat bilik oppa ? asal tak letak dekat bilik hyunra ?" soal gadis itu.
"kalau letak dekat bilik hyunra,jeongin tu nak tidur mana ? lupa ke diri tu taken ? huh lupa ?" tanya minho menaikkan keningnya.
"hehehe jangan lah marah. eh oppa ni nak tgk ke hyun tukar baju dia ? keluar lah tercegat situ lagi dah kenapa?" tanya hyunra seraya menolak minho keluar dari situ.
"minho,kau jumpa budak tu dekat mana ?" soal chan dari pintu biliknya. Minho menoleh memandang chan yang masih tercegat di situ.
"depan bilik dekat club tu lah,sebaik minho datang kalau tak habis ah dia kene ngan laki tadi uh" balas minho sedikit kagum. hero lah katakan.
chan membuat muka menyampah lalu memasuki biliknya diikuti minho dari belakang.
"hyung tak pelik ke ?" soal youngbok yang tiba-tiba muncul.
mereka menoleh memandang youngbok yang baru melangkah masuk ke dalam bilik chan. kening dinaikkan tanda tidak faham akan pertanyaan youngbok sebentar tadi.
"tadi masa dalam kereta jeongin sempat lah siasat pasal elyn tu, dia kata tak logik stepdad dia jual elyn. ye lah dia kan anak orang kaya" terang youngbok melabuhkan punggung di ats katil chan.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ Mιɳԋσ
FanfictionDia punca aku kembali ceria dan percaya cinta Dia,perempuan yang aku tak pernah suka tetapi disebabkan satu kejadian aku terpaksa bertanggungjawab dan terima dia "Saranghae" "Mianhae" Start : 5 september 2020 End :-