Hyunra bergegas turun ke tingkat bawah sambil membetulkan baju yang dipakainya.
"niki ! flight dah ready ke belum ?" soal hyunra memandang niki baru masuk ke dalam rumah.
"dah. pilot dah tunggu tu. Pergi lah cepat" balas niki memandang hyunra lantas gadis itu mengambil kasut lalu ke landasan pesawat peribadi di belakang rumah.
"hyun nak pergi mana ?" soal felix dari dalam kolam renang.
"pergi somewhere ! byebye" balas hyunra berlari.
"dia nak pergi mana sampai naik private plane tu ?" soal hyunjin memandang niki.
"taktahu. Dia suruh niki siapkan flight tu je tak cakap pon nak pergi mana" balas niki meminum setin soda.
"hyung ada suruh dia buat mission dekat tempat yang kene naik flight ke ?" soal minho.
"ani. takkan hyung nak suruh dia buat mission tanpa seungmin dengan jeongin pulak. Kau gila ?" balas chan
"habis dia pergi mana tu ?" soal jisung memandang pesawat peribadi yang mula berlepas di udara
"molla" balas mereka serentak.
"kau pon taktau ke jeongin ?" soal changbin memandang jeongin
"tak. Tapi semalam dia macam chat someone lepastu senyum sorang - sorang" balas jeongin mengingati situasi semalam.
"tah tah dia ada scandal tak ? habis lah kau jeongin" gurau seungmin mendapat pukulan kuat dari jeongin di belakang badan.
[DESTINY]
"Elyn !!" jerit hyunra berlari kecil ke arah elyn yang sedang menunggunya di tepi pantai.
pelukan diberikan kepada gadis itu setelah hyunra berhenti di hadapannya.
"rindu kau bodoe !!" kata hyunra mengeratkan lagi pelukan.
"baru 4 hari aku takde dekat rumah kau dah rindu sampai macam ni ? hari tu aku pergi honeymoon kau tak rindu pon" balas elyn melepas pelukan tersebut lalu memandang gadis dihadapannya
"kepala hotak kau tak rindu. Rindu bodoe 2 minggu tak nampak muka kau tapi tu lah time tu ada perempuan gila tu dekat rumah habis terbatal rindu aku" balas hyunra jalan berpimpin tangan bersama elyn di sepanjang persisiran pantai.
"cakap pasal perempuan tu,muka kau tu pahal luka ?" soal elyn memandang luka yang masih kelihatan di pipi hyunra.
"ni ? ala biasalah aku kerja kan " balas hyunra cuba menipu.
"kerja ke kau gaduh dengan budak yang yiren tu hantar ?" soal elyn lagi menaikkan kening kanannya.
"jangan sebut nama dia gila,bawak malang dekat kita je nanti. Ni mesti san bagitau kau yang aku gaduh kan ? tak boleh simpan rahsia ah laki tu" balas hyunra berkerut marah.
"sayang betul eh kau dekat aku" kata elyn memandang pasir pantai.
"gila tak sayang. first kau bestfriend aku,second kau unnie aku and now kau mummy kepada anak buah aku.gurl,you mean everything to me right now" balas hyunra memusingkan badan elyn supaya menghadap dirinya.
"alahai,so sweet of you" balas elyn mencubit pipi hyunra lembut.
"kau jumpa aku ni,minho tahu tak ?" soal elyn
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ Mιɳԋσ
Fiksi PenggemarDia punca aku kembali ceria dan percaya cinta Dia,perempuan yang aku tak pernah suka tetapi disebabkan satu kejadian aku terpaksa bertanggungjawab dan terima dia "Saranghae" "Mianhae" Start : 5 september 2020 End :-