Berderet - deret kereta di hadapan lapangan kapal terbang disebabkan penerbangan Minho dan Elyn ke paris untuk bulan madu mereka.
"kalau tak pergi tak boleh ke hyun ?" soal elyn sedikit merengek memegang kawannya itu.
"ala kau honeymoon seminggu je pon. Mengada lah elyn" balas hyunra mengerutkan dahinya.
"seminggu tu lama tau tak ?" minho memandang adiknya menyilangkan tangan.
"lama abendanya. pejam celik pejam celik eh dah habis honeymoon. Tau tau balik nanti hyung dah nak jadi papa eh HAHAHAHHA" tawa hyunjin dengan ayatnya sendiri.
"bodoe" changbin mengetuk belakang kepala hyunjin setelah tersedar dengan ayat lelaki itu.
"hyung,airplane tu dah fly dah tu" tegur seungmin memandang papan masa penerbangan .
minho mengangguk sebelum berpelukan sekali lagi bersama yang lain kemudian bergerak ke pintu utama penerbangan bersama elyn.
Setelah pasti kapal terbang yanh dinaiki kedua mempelai itu selamat terbang diudara mereka mengatur langkah ke kereta. Ada yang memandu ke kiri ada juga ke kanan.
"oyeah !! cuti geng !" jerit jisung menggeliatkan badannya.
"so where we going ?" soal chan memandu di hadapan.
"hyung ! amusement park hyung !" jerit mereka serentak.
"ah taknak nanti jeongin dengan hyunra dating agi pastu bersuwit ah taknak taknak" bantah changbin.
"takde takde. Kita lepak reramai ah baru best. Apa barang date berdua je en?" kata seungmin meminta persetujuan yang lain.
"okey kita pergi amusement park" balas chan memasuki laluan ke detinasi yang dituju.
[DESTINY]
Kapal terbang yang dinaiki mimho dan elyn
selamat mendarat di lapangan kapal terbang Charles de Gaulle Paris selepas 11 jam 40 minit di udara.Ketibaan mereka disambut baik oleh beberapa orang yang ditugas oleh adik beradiknya untuk menjaga keselamatan mereka sepanjang mereka di sana.
"Annyeonghaseyo lee know hyung,elyn noona" tegur salah seorang dari mereka setelah minho dan elyn berada di hadapan mereka.
"berapa ramai budak bertiga tu hantar korang ni ?" soal minho memandang pemilik suara tadi.
"4 orang. Lagi dua dah tunggu dekat hotel" balas lelaki itu.
"Jake ,sunghoon. Lagi dua orang ?" soal minho melihat tag nama mereka.
"Jungwon dengan sunoo" balas sunghoon di sebelah jake. Minho hanya mengangguk faham.
"should we go now hyung ?" soal jake meminta kepastian.
"yeah let's go" balas minho. Jake dan sunghoon lantas memasukkan bagasi pasangan itu ke dalam bonet kereta sebelum kembali ke tempat pemandu kereta lalu bergerak meninggalkan lapangan kapal terbang tersebut.
kereta tersebut mula meluncur di atas jalan raya menuju ke Four Seasons Hotel George V,Paris. Perjalanan ke sana hanya memakan masa sebanyak 35 minit sahaja untuk sampai.
Elyn hanya memandang ke luar tingkap menikmati permandang manakala minho sibuk menatap telefon bimbitnya.
setibanya mereka di hotek tersebut,sunoo dan jungwon sudah berdiri di hadapan pintu hotel membatu yang lain mengeluarkan bagasi minho dan elyn.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ Mιɳԋσ
FanficDia punca aku kembali ceria dan percaya cinta Dia,perempuan yang aku tak pernah suka tetapi disebabkan satu kejadian aku terpaksa bertanggungjawab dan terima dia "Saranghae" "Mianhae" Start : 5 september 2020 End :-