DESTINY 12

256 36 0
                                    

Petang pada hari graduate mereka,seperti yang dijanjikan Minho,elyn akan berjumpa dengan ibubapanya.

"kau nak pakai tu ?" soal hyunra dan seungmin melihat elyn keluar dari bilik. Elyn hanya mengangguk.

"erm nope ! masuk balik" seungmin menolak gadis itu memasuki biliknya semula diikuti hyunra dari belakang.

Hyunra membuka almari baju gadis itu lalu mencari baju yang lebih sesuai untuk gadis itu.

sepasang baju berwarna coklat berbelang dan kain berwarna hitam dicapai lalu diletakkan di atas katil disertakan sebuah beg tangan berwarna coklat.

"Pakai tu" arah hyunra mendapat persetujuan dari seungmin.

elyn mengambil baju tersebut lalu memasuki tandas untuk menukar baju. Tidak lama kemudian gadis itu keluar dan mendapat senyuman dari hyunra dan seungmin.

"erm kau bukak ikatan rambut tu" pinta seungmin memandang elyn.

Ikatan rambut rambut dibuka membuatkan rambut gadis itu terletak cantik di bahu.

"now we can go" kata hyunra menarik tangan gadis itu keluar dari bilik diikuti seungmin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"now we can go" kata hyunra menarik tangan gadis itu keluar dari bilik diikuti seungmin.

"Minho hyung suruh korang jaga dia. Dia kata kalau dia nampak kesan luka masa dia balik dari Gimpo korang berdua kene" pesan Felix di ruang tamu.

"iyee tau lah" balas mereka sebelum keluar dari rumah.

[DESTINY]

Kereta yang dipandu seungmin diberhentikan di hadapan sebuah cafe. Elyn kelihatan sedikit gusar dipandang hyunra dari hadapan.

"kau okay tak ?" soal hyunra. Seungmin hanya memandang melalui cermin pandang belakang.

"aku- aku taktau nak jumpa dorang ke tak. Lepas apa yang minho bagitau aku hari tu,hati aku jadi tawar" balas elyn hanya memandang lantai kereta.

"tapi minho hyung dah bagi kau jumpa dorang kan ? at least lepas dia bagitau kau semua benda tu,takde lah kau senang kene hasut dengan dorang nanti"  kata seungmin membuka tali pinggang keledarnya.

"Dah jom lah keluar." ajak hyunra membuka pintu keretanya diikuti yang lain.

Elyn menarik nafas panjang sebelum memasuki cafe tersebut bersama hyunra dan seungmin.

"Kau tak payah risau lah. Aku dengan seungmin ada dekat sini". hyunra memegang tangan elyn untuk menenangkan gadis itu.

Elyn menghembus nafasnya panjang sebelum melangkah memasuki cafe dihadapannya.

Kelibat ibubapanya kelihatan sebaik saja dia memasuki cafe. Dia berjalan dengan senyuman palsu di bibir.

"Elyn anak eomma. I miss you dear" peluk puan kwon kepada anaknya.

[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ MιɳԋσWhere stories live. Discover now