DESTINY 25

241 25 0
                                    

Sedang hyunra membancuh secawan latte di dapur,sepasang tangan mula melilit pinggangnya membuatkan gadis itu terkejut.

ditoleh ketepi untuk melihat gerangan yang memeluknya namun bibir mereka hampir bertembung.

"yaish yang jeongin ! you make me scared !" marahnya kembali mengacau latte di dalam cawan.

"erm why you so wangi hurm ?" soal jeongin dengan suara serak basahnya akibat mengantuk.

"and why you still here ? tadi you tidur kan ?" soal hyunra kembali.

"dah you tiba - tiba takde,I bangun lah" balas jeongin memusingkan gadis itu supaya berhadapan dengan dirinya

Tangan diletakkan di atas bar dapur bagi menghalang kedua - dua arah untuk keluar.

"you nak apa sebenarnya ?" soal hyunra menyilangkan tangannya lalu kening dinaikkan sedikit.

"Lusa you ikut I balik busan eh ? mama suruh balik apa hal penting." pinta jeongin

"lusa ? tapi tu kan date minho oppa dengan elyn balik ? and kita kan kene pergi ambik dorang dekat airport ?" balas hyunra mendapat anggukan jeongin.

"I know but mama yang suruh. sebab tu I tanya you lagipun mama kata nak bincang pasal kita berdua" jeongin masih cuba memujuk gadis itu.

"pasal kita ? nak bincang apa pulak ?" soal hyunra hairan namun jeongin hanya menaikkan kedua - dua bahu tanda tidak tahu.

"ikut tau" pinta jeongin lagi.

hyunra hanya melepaskan keluhan ringan sebelum mengangguk setuju dengan permintaan lelaki itu.

"wey dah dah. Ni korang tengok apa yang minho hyung post dekat ig. Dia nak lawan kau tho jeongin" celah seungmin masuk dari bahagian kolam renang.

"benda apa ?" soal jeongin dan hyunra serentak sambil membuka aplikasi instagram mereka.

lminho.ee

lminho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lminho.ee let me kiss you untill you moan my
                    name
liked by 981,022 and others
chrisbang CAPTION !!
chxngbinn since when hyung ada tattoo ?
hyunjinhwang nak lawan jeongin ke cane ?

ternganga mulut mereka melihat gambar dan caption yang ditulis. Dipandang seungmin keliru sebelum sebelum saling memandang sesama sendiri.

"kawal lepas mandi pon erm" hyunra cuba menapis ayatnya sebaik mungkin.

"ni kalau lepas honeymoon takde goodnews jugak aku taktau nak cakap apa dah" kata yongbok muncul dari ruang tamu ke bahagian dapur.

"KAN KAN !" jerit mereka serentak setuju dekat kata - kata yongbok.

[DESTINY]

[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ MιɳԋσWhere stories live. Discover now