* first of all,sorry for this chapter *
Chan yang sedang berlegar diruang tamu dipandang lama oleh rakan - rakannya. Langkahnya terhenti apabila hyunra mula keluar dari lift menuju ke ruang tamu.
"adik ! hyung mana ? minho hyung " soal hyunjin.
"oppa erm oppa pergi club" balas hyunra bernada perlahan.
"WHAT ?! " soal mereka serentak terkejut dengan jawapan yang diberikan.
"dia buat apa pergi sana ? pergi minum ?! " soal chan sedikit cemas dan risau.
hyunra tidak menjawab sebaliknya hanya mengangguk.
"Hyunjin ! Youngbok ! Jisung ! go get your hyung right now !!" arah chan memandang mereka.
ketiga - tiga mereka mula bangun dan berlari keluar selepas mendapat arahan yang berbunyi marah.
"minho hyung pergi club buat apa biy ?" soal jeongin setelah hyunra duduk di sofa.
"oppa pergi club sebab elyn. Elyn stress sebab parents dia lepastu dia macam badmood dengan minho and everyone." cerita hyunra.
"habis apa kene mengena dengan hyung ?" soal seungmin hairan.
"minho tau sebab elyn stress so dia macam nak pergi serang lah parents elyn tapi elyn tak bagi. Ala korang lah kan oppa bila orang halang dia serang orang mesti lah dia cam annoyed right dengan orang tu. That's why lah" sambung hyunra lagi.
"erm bagus lah tu. Tadi elyn dah mabuk minum banyak sangat beee. Bila dia beli hyung taktau. Lepastu kejap lagi minho hyung balik mabuk lagi. Ha bagus lah dah lah satu bilik tak pasal - pasal ada yang menjadi kejap lagi" bebel changbin bengang .
"tapi kenapa elyn stress dengan parents dia ?" soal jeongin ingin tahu. Mereka mula mengalihkan pandangan memandang hyunra.
"Parents elyn call suruh dia balik rumah I mean stay back dengan dorang tapi elyn taknak. Lepastu perents dia macam ugut lah kalau taknak tanpa sebab yang kukuh dorang takkan mengaku elyn tu anak dorang"
"What the fuck ?!" carut mereka serentak.
"and you know what the best part is ? dorang kata dorang nak kawinkan elyn dengan ape tah nama mamat laki tu.dorang bagi masa untuk elyn untill next week. I mean elyn baru je graduate dorang tak bagi langsung elyn tu relief stress" kata hyunra lagi.
"woi bukak pintu woi !!" jerit hyunjin dari luar. Hyunra mula bergegas membuka pintu selepas dipanggil beberapa kali.
"berapa banyak dia minum ?" soal chan memandang youngbok dan jisung yang sedang memapah minho yang sudah mabuk.
"bak kata pelayan bar tu,around 2 botol wain ? ha macam tu lah" jawab youngbok memegang minho.
"bawak dia naik. Jangan letak dalam bilik yang ada elyn tau." pesan hyunra sebelum keluar dari rumah diikuti seungmin dan jeongin.
"nak letak bilik mana tho ?" soal jisung
"tu bilik yang elyn duduk dulu tu. Letak situ" kata hyunjin melangkah ke mendahului mereka.
"taknak ~ hyun- hyung nak tidur dekat bilik hyungggg" rengek minho dalam mabuk apabila badannya dibaringkan di atas katil.
"mana boleh. Hyung dah lah mabuk lepastu elyn tu pulak mabuk tak pasal - pasal lain jadi. Dah lah kami ada mission kejap lagi. Kitorang keluar dulu tau." kata youngbok berdiri sebelum keluar dari bilik tersebut diikuti jisung dan hyunjin.
Selepas beberapa minit mereka keluar,minho mula bangkit dari baringnya lalu keluar dari bilik tersebut.
Terhuyung - hayang badannya ketika berjalan ke arah bilik. Sempat dia memeehati rumah yang mula kosong akibat mereka semua melakukan tugas masing - masing.
"panas lah bodoe !" marahnya membuka butang baju lalu masuk ke dalam bilik. Langkahnya terhenti apabila terpandang elyn yang sedang membuka baju.
"wow" minho melangkah ke arah gadis tersebut sebelum memeluknya dari belakang.
"sape bagi kau sexy depan aku huh ?" tanya minho merapatnya mulutnya ke leher gadis itu namun elyn.
Elyn yang masih mabuk cuba untuk melawan tetapi gagal. Mulut minho tidak henti mencium disertakan gigitan lembut di leher gadis itu.
Desahan kecil terkeluar dari mulut elyn membuatkan minho memusingkan elyn memandangnya.
"did you just moan ?" tanya minho memandang elyn dengan pandangan menggoda.
"I did" balas elyn merangkul leher minho. Jarak mereka juga semakin dekat apabila mimho menarik pinggang gadis tersebut merapati dirinya.
Semakin dekat dirinya semakin kuat nafas kedengaran. Minho memandang bibir gadis dihadapannya lama sebelum menempelkan bibir mereka bersama.
Ciuman lembut mula bertukar ganas apabila elyn membalas. Tangan elyn bergerak membuka baju yang dipakai lelaki itu lalu mencampakkannya ke lantai.
"You're mine !" kata minho memutuskan ciuman mereka sebelum menolak gadis tersebut ke atas katil.
Minho mula meyerang leher gadis itu lagi ditambah pula gigitan yang sedikit kuat membuatkan desahan keluar lagi.
Ciuman tersebut mula turun ke arah collarbone. Desahan gadis itu semakin kuat apabila tangan minho bermain di badan elyn.
"ah minho"
"call me daddy,babygirl"
kata minho sebelum membuka tali pinggang yang dipakainya lalu diletakkan di lehernya.
Lampu yang terbuka ditutup,membiarkan lampu tidur sahaja yang terpasang. Bunyi desahan dan jeritan yang semakin kuat memenuhi ruang bilik tersebut.
[DESTINY]
"hyung dengar something tak ?" soal changbin memandang chan membetulkan kasut yang dipakainya.
"dengar apa kau ni ? hyung tak dengar pape pon" balas chan.
"hyung betul - betul lah. Changbin dengar bunyi orang menjerit ni" soal changbin lagi.
"hayalan kau je tu. Dah lah jom. Tak pasal - pasal balik lambat pulak" kata chan bangun daru duduknya lalu memasuki kereta.
Changbin yang hendak menutup pintu mula mendengar jeritan itu lagi. Tetapi kali ini disertakan dengan desahan lelaki.
"ey benda bodoe lah otak aku ni." katanya lalu menutup pintu rumah tersebut sebelum memasuki kereta keluar dari perkarangan rumah.
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Dҽʂƚιɳყ × Lҽҽ Mιɳԋσ
FanfictionDia punca aku kembali ceria dan percaya cinta Dia,perempuan yang aku tak pernah suka tetapi disebabkan satu kejadian aku terpaksa bertanggungjawab dan terima dia "Saranghae" "Mianhae" Start : 5 september 2020 End :-