Sabah yine sıkıcı ve berbat hissetmiş halde gözlerimi açmıştım ve ilk işim elime telefonu almak olmuştu daha Yavuz'un gelmesine yedi gün vardı ve bana o yedi gün nasıl geçecekti merak ediyordum sosyal medyaya bakınıp durduğumda Alex'le Loren'in hikayelerine baktım birileri onları yarışırken çekiyordu Marcus kahkaha atarak onları izlerken görünce yüzümü buruşturup telefonu geri kapattım demek ki partiden sonra yarışmaya gitmişlerdi.
Oflayıp puflayarak yataktan kalkıp yorganı düzelttim ve odadan çıkıp tuvalete girdim rutin işleri halledip mutfağa yöneldim ve kendime kahvaltı kurmak için buzdolabını açtım.
Kahvaltının ardından kendime kahve yapıp güzelce televizyondan müzik açtım ve yalnızlığın huzurun tadını çıkardım derken aşağıdan fren sesleri duyunca gözlerimi bayıp başımı uzattım ve aşağı baktım Loren'le Alex arabadan indiler Dora ve Natalia da gülümseyerek onları uğurladıklarında kaşlarımı çattım, hepsi başını kaldırıp bana baktıklarında bende onlara mesafeli bir şekilde gülümseyince ilk konuşan Loren olmuştu, içlerinden en iyi ve sevimlisi Loren'di, seviyordum kardeşim gibi.
"Naber yeni kız?" dediğinde sırıttım.
"İyidir sizden?"
"Aynı, kızlarla konuştuk akşam bovling oynamaya gideceğiz istersen sende gel" dediğinde kızlar bana sevimlice gülümseyip bakınca tek kaşımı kaldırdım.
"O dövmeli sürüngen gelecek mi?"
"Hangimiz?" diye araya Alex girince hepsi gülmeye başladı, bende sırıtıp yine tek kaşımı kaldırarak sordum.
"Bence kim olduğunu biliyorsun?"
"Gelmiyor merak etme, işleri var onun" dediğinde baş parmağımı kaldırdım.
"Gelebilirim, belki" dediğimde ikisi gülümseyip başını salladı ve arabalara geri bindiler kızlar da gülüşerek apartmana girince istifimi bozmadan kahvemden bir yudum aldım, dünkü geceyi düşündüğümde tüylerim diken diken olmuştu kolyemi tutup söylediği o saçma söz ne anlama geliyordu bilmiyordum? Neymiş kolyem sayesinde erkek tavlıyormuşum, saçma. Kendisi de saçmaydı. Düşünceleri saçma olması gayet normaldi.
Kızlarla öğle yemeği için kek pişirmiştik salata yapmıştık ve tavuk kızartıp güzelce yemek yemeye hazırlanırken kapı çalmıştı, Dora gidip kapıyı açınca bizde içecekleri dolduruyorduk Natalia ile ve gelenlere baktığımızda Loren ve Alex bize gülümseyerek bakıp balkona geçtiklerinde kızlara baktım, Dora durumu hemen açıklığa kavuşturdu.
"Şey, öğle yemeğinden sonra hep beraber gitmek adına daha iyi olur diye düşündüm" dediğinde dudaklarımı büzüp 'Bende yedim' bakışı attım, oda hemen kızarıp kaçamak bakışlarla Loren'e baktığında bende o tarafa baktım Alex ve Natalia kendi aralarında konuşurken Loren telefonuyla konuşuyordu Dora bana biraz daha sokulup yutkundu.
"Bak İncir ben ondan çok hoşlanıyorum..."
"Söylemene gerek yok biliyorum, bu yüzden bir şey demedim hiç" dediğimde gülümseyerek bana sıkıca sarılıp yanağımı öptü. "Teşekkür ederim" dediğinde gülümsedim.
Yemeyi yedikten sonra erkekler bizi salonda beklerken biz kızlar da güzelce giyinmiştik, salona girdiğimizde Loren kollarını göğsünde bağlamış başını koltuğa dayamış televizyona bakarken Alex ise bacaklarını sehpaya uzatmış kollarını göğsünde bağlamış uyuyordu? Natalia onun yanına gidip kolunu dürtünce ikisi de hemen ayılıp bize baktı, Alex Natalia'ya bakıp hayran olduğunu gösteren bakışlarıyla onu süzmüştü aynı şekilde de Loren de öyleydi, gülümseyerek onlara baktım ve derin bir iç çektim, bende ayıcığımla bir gün böyle olabilir miydim diye düşündüm? İçim bir anda burkulunca yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸 Baş Belası 🌸
RomanceHiç istemediği bir ülkeye götürülmek zorunda kalan İncir annesine karşı çıksa da bir türlü uçak biletlerini iptal ettiremiyordu, Rusya gibi bir yerde ne yapabilirdi ki? Kendisine göre koca bir hiçti. Annesinin tayini üzerine ve orada çok yakın oldu...