Akşam olduğunda yemeklerimizi yemiştik kızlar heyecanlı heyecanlı odalarına giderken onların bu tavırlarına gülümseyerek bakmıştım, canım sıkılmıştı balkona çıkıp biraz nefes almak için gökyüzüne baktığımda temelli burada nasıl kalacağımı düşündüm bu imkansızdı ama sevmediğim şey ise mağlesef imkanlı oluyordu, hayat zaten hep sevmediğimiz şeyleri burnumuzun dibine soksun, mutluluktan çok her şeyi gördük valla.
Kulaklığımı ve telefonumu alıp azıcık yürüyüş yapmak istedim bunalmıştım artık ve mecbur buraya alışmak için biraz buraları keşfetmem gerekiyordu Yavuz geldiğinde daha rahat ve öğrenmiş bir şekilde dolaşabilirdik onunla, ama hemen kolumdan tutulup çekilince gözlerim büyüdü ve başımı çevirdim.
Kızlar bana sahte sinirle bakıyorlardı, bende dudak büktüm. "Ne oldu kızlar?"
"Nereye bakalım?" diye sordu Natalia.
"Dolaşmaya"
"Bizde gelelim bizim de canımız sıkıldı, ama şu kıyafetten kurtul gözünü seveyim? Belki kafeye gider alışveriş falan yaparız güzel görün" dediğinde Dora da başını salladı bende oflayıp sıkıntıyla odalarına yürüdüm.Kafeye gidip değişik değişik tatlılar denedik hatta hepsini bitirmek için bir challange bile yapıp kameraya çekmiştik Dora hepsini bitirmedi ağzına doldurduğu tatlı taştı hatta ve tabağa yarısını çıkarmak zorunda kalmıştı ona baya gülmüştük Natalia'la, kafede güzel bir duble kahve içmenin ardından kızlar sinema diye tutturmuştu onları kıramadım zaten eve gitsek canımız sıkılıyordu?
Hazır çıkmışken eğlenmeliydik, bir saat sonra taksi karanlık bir yerde durunca biraz bocalamıştım kızlar Rusça bir şeyler konuşup adama para verdiğinde Dora bana döndü.
"Hadi inelim" dediğinde merak içinde etrafıma bakabildiğim kadar baktım ve diğer yandan sormayı ihmal etmedim.
"Neden karanlık bir yerde durduk hani sinemaya gidecektik?"
"Ondan daha güzel bir yere geldik" dediğinde elimi tutup beni taksiden çıkardı, taksi son hızla yanımızdan giderken karşımızda büyük bir otopark kapısı vardı o anda jeton düşmüştü ve onlara kırgın bir şekilde bakıp elimi çektim.
"İnanmıyorum beni yarışın olduğu yere mi getirdiniz? Gelmek istemediğimi söyledim neden beni kandırdınız?" diye sorduğumda Natalia iç çekip elini omzuma koydu.
"Kızım korkma, alt tarafı eğlence emin ol sende seveceksin. Bizi dinle sen ve gel hadi, aramıza yeni katılan kişiyi çok merak ediyorlar yani seni" dediğinde gözlerim büyüdü ve kalbim deli gibi çarpmaya başladı.
"Sen şaka yapıyorsun, şaka yaptığını söyle! Ya siz delirdiniz mi? Ben kimseyi tanımıyorum etmiyorum bana bir şey deseler dilim yok, yapamam gelemem hem o dövmeli sürüngen de orada değil mi? O çocuğu sevmedim, hiç girmem oraya ben" dediğimde Dora elimi tutup gülmeye başlayarak beni otoparkın kapısına sürükledi. "Dora gelmesem daha iyi..." dememle otoparkın kapısı alarm gibi çalıp açılmaya başlayınca beklemediğim bir şey olduğu için ufak bir çığlık attım.Natalia gülümseyerek yanıma gelip koluma girdi.
"Hayatım korkma, alt tarafı yarış izlemeye geldik ne var bunda?" dediğinde karşımıza yine o dövmeli sürüngen çıkmıştı peşinden üstü çıplak ama dövmeler sayesinde tişört gibi görünen uzun boylu yapılı sarışın bir adam gelmeye başlayınca nedense Natalia biraz heyecan yapmıştı üstü çıplak çocuk Natalia'ya göz kırptı ve hedefi direk ben olmuştum.Gözleriyle yüzümü ve bedenimi inceleyip kaşlarını karizmatik bir şekilde oynattı ve yukarı kaldırdı sonra Rusça konuşunca bende merak içinde onları izledim, Dora gülümseyince merakla ona sordum.
"Ne konuşuyorlar?"
"Yeni kız bu mu diye sordu, şimdi de korkmuş gibi ne yaptınız diye sordu?" dediğinde tekrar gülümsedi, bende alayla yüzümü ekşittim.
"Kendilerine bakmıyorlar" dediğimde güldü tekrar, dövmeli ikinci sürüngen gözlerini anında bana çevirip başını eğdi Rusça konuştu Dora o anda hemen lafa girip bir şeyler söyleyince ben yine merak ettim sabırsızca sordum. "Şimdi ne dedi o?"
"Neye güldü diye sordu, kendi aramızda konuşuyoruz dedim, fazla belli etme" dediğinde başımı sallayıp yere baktığımda adam tekrar konuşunca başımı kaldırdım Dora çeviri yaptı. "İçeri girmemiz için bizi davet ediyor, hadi" dedi ve beni de peşinden sürükleyince oflayarak Dora'ya baktım, oda gülümseyip göz kırptı. "Bak gör valla seveceksin, sen gelmiyorsun diye böyle ufak bir plan yaptık ama senin iyiliğin için? Geldiğinden beri sinema, lünapark, kafe yapıyoruz. Farklı şeyler lazım sana" deyip yanağımı öpünce ofladım ve başımı salladım sadece ve başıma nelerin geleceğini düşünmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸 Baş Belası 🌸
RomanceHiç istemediği bir ülkeye götürülmek zorunda kalan İncir annesine karşı çıksa da bir türlü uçak biletlerini iptal ettiremiyordu, Rusya gibi bir yerde ne yapabilirdi ki? Kendisine göre koca bir hiçti. Annesinin tayini üzerine ve orada çok yakın oldu...