Sabah gözlerimi karın ağrısıyla açmıştım ve her şeyin lanet gittiği gibi hasta olunacak zamanı bulmuştum maalesef, yataktan kalkıp hemen gerekli işlemleri yaptım ve mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırlamaya başladım kızlar salonda müzik açıp ellerinde telefonla takılırken yanlarına gidip aralarına oturduğumda ikisi de yanaklarımı öptü bende gülümseyerek onlara sırnaşıp sevgi beklerken ikisi de bana iyice sarıldı.
Dora telefonunu bırakıp iç çekti. "Sanırım hasta olmuşsun" dediğinde başımı salladım ve gözlerim dolmuş bir halde ona baktım.
"Evet, şuan çok duygusalım"
"Duygusal olma, kahvaltını et güzelce dolaşmaya çıkalım karın ağrısına çok iyi gelir" dediğinde başımı salladım. Sağlam bir kahvaltının ardından bolca şekerli kahve içip üzerine çikolata yedim kızlar bana şaşkınlıkla baksa da hasta olduğumu bildikleri için bu gayet normaldi.
Kızlarla beraber dışarı çıkıp yavaş yavaş yürüyüş yapıyorduk Dora ve Natalia giyim mağazaların önünde durduklarında bende karın ağrısı çekerek yüzümü buruşturdum ve elimi karnıma attım elimdeki ısı karnıma iyi geliyordu ama pek işe yaramıyordu, kızlar mağazadan çıktıklarda ben daha fazla dayanamayacağımı anlamıştım ağrım gittikçe kötü oluyordu çünkü.
Loren Dora'yı arayınca ikisi gezmek için karar vermişti Natalia bana döndüğünde ben onlarla gelmek istemediğimi ve karnımın ağrıdığını söyledim, Alex arabayı durdurup bizi aldığında erkeklere belli etmemek için deli gibi sızlanıyordum Dora ve Natalia ellerimi tutup endişelenmeye başlayarak bana baktı.
"Tatlım istersen hazır arabayla gidiyorken seni hastaneye götürelim annenin yanına" dedi Natalia, Dora başını sallayıp onaylayınca başımı iki yana salladım Loren başını bize çevirip üzgünce bana bakmıştı.
"İyi misin İncir?"
"Olmaya çalışıyorum Loren, teşekkürler"
"Neyin var?"
"Bir şeyim yoook..." diye kısıkça uzattım ve kızlara baktım Dora hemen durumu toparladı.
"Sanırım üşütmüş olmalı"
"Evet bir eve gidip sıcak suya girsem bir çay içsem bir şeyim kalmaz" dediğimde gülümsedi.
Beni eve bıraktıklarında Dora koluma girip bana eve kadar eşlik etti, içeri girdiğimizde Dora beni koltuğa yönlendirip yüzüme endişeyle baktı.
"Bak istersen yanında kalabilirim İncir"
"Hayır gerek yok siz gidin"
"Ama aklım sende kalacak"
"Bir şey olursa ararım, merak etme" deyip üzerime pikeyi çektim, oda gönlü razı olmamış ve şüpheli bir şekilde bana bakıp iç çekti.
"Ama mutlaka ara"
"Tamam" dediğimde istemeyerek yanımdan uzaklaştı.
Marcus İvanov.
Kadınlar yataktan kalktıklarında bana güzel bir kahvaltı hazırlamışlardı onlarla beraber sağlam bir kahvaltı edip evlerine bırakmak için dışarı çıktık, ikisi arkada otururken Alex'i aradım hemen cevap vermişti kardeşim benim. "Neredesiniz?"
"Kızları bekliyoruz, geldiğinde gideceğiz"
"Onlarla çok fazla takılıyorsunuz? Yarışlara dönmelisiniz"
"Bu akşam başlayalım istersen?"
"Beni bilirsin, küçük değil büyük yarışlarla ilgilenirim? Ama görünmeye gelirim" dediğimde derin bir iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸 Baş Belası 🌸
RomantizmHiç istemediği bir ülkeye götürülmek zorunda kalan İncir annesine karşı çıksa da bir türlü uçak biletlerini iptal ettiremiyordu, Rusya gibi bir yerde ne yapabilirdi ki? Kendisine göre koca bir hiçti. Annesinin tayini üzerine ve orada çok yakın oldu...