🌸 18. Bölüm 🌸

3.1K 128 10
                                    

Marcus İvanov.

"Benim anlayamadığım şu, kızdan ne istediler?" diye sordu Alex, burnumu çekip önümdeki laptoptan bilgilere bakmaya başladım heriflerin uyuşturu sattıklarını ve İncir'den ne istediklerine dair bilgi edinirken bu salaklar kendi aralarında konuştukları için pek bir şey anlamıyordum, dişlerimi sıkarak ikisine sertçe baktım.

"Bir susarsanız" dediğimde ikisi de susup bana baktılar, aslında olay İncir'lik bir durum değildi olay benimle alakalıydı başka bir açıklaması yoktu o lavuk bozuntusu sırf acı çekmem için ve borçlarından kurtulması için fırsat bu fırsat deyip ikimizi de öldürtmek istemişti, orospu çocuğu!

Neyse ki o piçin son kuruşuna kadar almıştım parasını, çanta dolu parayı Loren'e verip başımla gitmesini istediğimde bana yüzünü ekşiterek baktı.

"Ne yapayım?"

"Git hayır kurumu için bağışla" dediğimde yüzüme şaşkınca baktı.

"Ciddi misin?"

"Tabi ki değilim seni salak, kasaya götür! Sen ne ara bu kadar beyinsiz oldun? Dora'ya aşık olduğundan ve onunla sürekli vakit geçirdiğinden beri işlerden haberin yok, kafanda aşk oklarıyla salak gibi dolanıyorsun" dediğimde Loren boğazını temizleyip bakışlarını kaçırdı ve sahte bir şekilde kıkırdadı.

"Seviyorum onu"

"O bunu biliyor mu?"

"Hemen olacak şey değil, ağırdan almak istiyorum...söyleyemedim ama söyleyeceğim? Hem ayrıca sende İncir'i görünce değiştin? Ona bir yakınlaşmalar, otoparkta onu öpmen, otele götürmeler falan? Anladık bir haftalık birbirinize nefret beslediniz ama işe yaramadı aşka dönüştü yoksa neden öpesin?" diye mağnalı konuşunca hızla ayağı kalktım Loren gülümseyerek yüzüme bakınca Alex onun kolunu tuttu.

"Dostum sussan iyi olur"

"Haksız mıyım? O kız geldiğinden beri Marcus garip davranıyor, kızın sevgilisinin gerçek yüzünü göstermek için kıçımıza silah dayadı resmen, ayrıca onu öptü ve bize arkadaşı olduğumuz halde açıklama yapmadı..."

"Kes sesini ve git dediğimi yap, sandığın gibi bir şey yok aramızda"

"Öyle mi? Kıza verdiğin tutkulu öpücük neydi?"

"Loren..."

"Tamam sustum"

"İyi" deyip yerime geri oturduğumda silahımı çıkarıp masaya koydum, o sırada odaya biri dalınca öfkeyle gelen kişiye baktım yarışlarla ilgilenen ve bana bilgi veren Barlas gelmişti, derin bir iç çektim. "Kapıyı boşuna dikmedik herhalde ha Barlas?" diye sorduğumda yutkundu, Loren hemen odadan çıkıp gidince Alex kollarını göğsünde bağladı ve Barlas'a baktı, Barlas bakışlarını kaçırıp bana döndü tekrar ve eliyle aşağı gösterdi.

"Kusura bakmayın patron, ama acil. Biri sizinle yarışmak istiyor, herif zengin..."

"Benim kadar zengin olamaz"

"Normal zenginlikte tabi, kim yarışı kazanırsa hem arabayı hemde bir milyon Ruble vereceğini söyledi" dediğinde gülümsedim ve geriye doğru yaslandım.

"Bak sen şu işe? Hile yapıp benden para ve araba çalmaya gelmiştir eminim. Bütün araştırmaları yapın, eğer doğruysa..."

"Doğru patron, adamın geçmişine baktım" dediğinde tek kaşımı kaldırıp yüzüne dikkatle baktım yalan söyleyen bir mimik bile görmedim, bakışlarımı Alex'e çevirdiğimde iki baş parmağını kaldırıp onayladı bende burnumu çekip dişlerimi göstererek gülümsedim.

"Bir taşta iki kuş? Herkese haber verin gelip izlesinler Natalia ve Dora gelsin bu arada parayı getirsin sahte mi değil mi bir anlayalım ondan sonra yarışırım? Makineyi çıkar..."

"Peki İncir?" diye sorduğunda, bakışlarımı tersçe Alex'e çevirip burnumdan soludum.

"Soru sorma, ayrıca ben onu hallederim. Siz işinize bakın"

"Patron bu arada küçük bir sorun var" dediğinde yüzümü ekşitip oflayarak tekrar Barlas'a döndüm.

"Ne var?"

"Yarış ölümüne olacak"

      🌸

"Vay arkadaş demek başına bunlar geldi" dedi Dora üzülerek ve kollarını sıkıca bana sarıp moral verince Natalia da üzüntüyle bakmıştı.

"İyi ki bir şey olmamış, Allah'tan Marcus yanındaydı" dedi Natalia, onun adını duyunca yüzümü hafifçe ekşitip derin bir iç çektim.

"Aman eksik olsun" dediğimde gülerek eline telefonunu aldı, Dora ellerimi tutup çekinerek yüzüme baktığında kaşlarımı çattım ve başımı salladım. "Ne oldu?"

🌸 Baş Belası 🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin