Gdy dowiadują się, że nie jest Twoim biasem
T/I- twoje imię
„Jego myśli"Bang Chan
Byłaś u chłopaków w domu.
Przyszłaś do Chana, ale zawsze później reszta zespołu się schodziła, i wspólnie coś robiliście, jednak jak narazie byłaś sama z Chanem i Seungminem bo reszta pojechała na zakupy.
Razem z Chanem rozmawialiście sobie o zespołach kpopowych, a Seungmin robił coś w telefonie.
Nagle chłopak zapytał Cię kto jest Twoim biasem z jego zespołu.-Mam nadzieję, że to ja.- zaśmiał się pod nosem.
-Moim biasem jest Seungmin.- powiedziałaś.
Na początku go zamurowało natomiast Min uśmiechnął się do Ciebie uroczo.Bang był bardzo pewny siebie, że to on jest Twoim biasem ze stray kids.
Biedny Seungmin siedział z Wami w salonie, i wzrok Chana od razu skupił się na nim.
Seungmin spojrzał na niego pytająco.-Już po Tobie bachorze!- krzyknął, i wskazał palcem na Twojego biasa.
Bang zaczął go ganiać po mieszkaniu, a Ty śmiałaś się z reakcji Chana na to, że to jednak nie on jest Twoim biasem.
„W czym on jest lepszy ode mnie?"
Lee KnowTy, Minho i reszta zespołu graliście w butelkę u nich w domu.
Dzisiaj nocowałaś u chłopaków, jak co weekend.
Podczas gry wypadło na Ciebie.-Prawda czy wyzwanie?- zapytał Ciebie Felix.
-Prawda.- odpowiedziałaś. Wołałaś narazie tą opcję, ponieważ chłopcy zawsze dają głupie i dziwne wyzwania.
-Czy Twoim biasem z naszego zespołu jest Minho?
-Nie, moim biasem jest Jeongin.
-Dobrze wiedzieć.- rzekł Lee.
-Uuu, stary masz rywala.- powiedział Chan klepiąc go po plecach.
-Zamknij się.-Przepraszam Minho.- powiedziałaś do niego widząc, że nie jest zadowolony z Twojej odpowiedzi.
-Spoko, dobrze wiedzieć, że to nie jestem ja.- powiedział oschle.
„Mam nadzieję, że ona żartowała."