8.

1.6K 108 15
                                    

Ti bastardi už fakt odešli. A to tu mají zůstat ještě deset minut po zavíračnce ! Je pět minut před ní ... Tohle je v háji. ,,Kuroo co budeme dělat ?!" ,,Neplaš, zkusím někomu zav-doháje já vlastně už nemám kredit... Máš číslo na trenéra ?" zeptal jsem se a on se podrbal na zátylku. ,,Jako mám, ale tak nějak nemám baterku. Mobil se mi vybil když jsem spal protože jsem měl zaplou hru..." řekl a nervózně se porozhlédl. ,,Ts... Musí tady být firemní telefon..." podíval jsem se okolo nás, ale nic jsem neviděl. ,,Tohle je zlý... Spát tady by ještě šlo, ale já mám hlad..." zakňučel a chytil se za břicho. Byl roztomilý, ale je pravda že já mám taky celkem hlad.

Že já předtím nešel domů. Teď tu budu muset zůstat s ním. Ne že by mi to vadilo, ale furt je mi celkem trapně za to ráno. ,,Hele, něco jsme vyhráli, pojď, v hale jsou žíňenky tak si je natáhneme a najíme se tam." řekl Kuroo a rozešel se směrem k hale. Nic jsem mu na to neřekl a jen jsem cupital za ním. Když o tom tak přemýšlím tak je celkem zima a pochybuju že tu jsou deky... Umrznu tady...

Takhle večer je vypnuté topení, bude tu kosa. Společně jsme šli zpátky do haly. V rohu jsme si připravili při žíněnky na které jsme natáhli takovou dlouhou matraci na aerobik. Skoro jako postel... Oba jsme se posadili. Z tašky kterou jsme jako tým vyhráli jsem vytáhl šišku salámu a dvě sušenky. ,,Pečivo k tomu asi nedali co ?" uchcechtl se Kenma. ,,Bohužel. Ale můžeme být rádi alespoň za něco." zasmál jsem se a rozbalil jsem ten salám. Jelikož s sebou vždycky nosím kapesní nožík tak jsem ukrojil kus toho salámu a podal to koťeti.

Vzal jsem si od něj kus toho salámu a sledoval jsem jak si taky odkrojuje kousek. Měl jsem fakt hlad a tak jsem se do něj rovnou pustil. Povídali jsme si a řešili jsme různé blbosti, dokud jsme celou tu šišku nesnědli. ,,Hele, je tu víno a Jeager. Dáme si něco ?" pousmál se a vytáhl z tašky dvě flašky. Nemám s alkoholem dobré zkušenosti...

Chtěl jsem to něčím zapít a zároveň jsem se začínal nudit. Mě víno moc nejede, ale jelena můžu... ,,Tak ?" podíval jsem se na něj. ,,No víno mi nechutná..." ,,Takže Jaeger !" řekl jsem z vesela a víno jsem zase hodil do tašky. ,,A-ale já tohle nikdy nepil... Jak je to silný ?" vypadal jako by se bál, je to jenom chlast... ,,To nevadí. Jenom si cucneme. Navodí to dobrou náladu a čas se alespoň trochu hne." usmál jsem se a snažil jsem se dobít do lahve.

Začal otevírat flašku. Nemám z toho dobrý pocit. Pil jsem pořádně jen jednou a taky to bylo poprvé. Na oslavě mého táty. Co mi říkali druhý den tak jsem se tam po všech plazil... Takže si fakt jen loknu !
Konečně se mu tu flašku podařilo otevřít. Rovnou se napil. Nejdřív se trochu zašklebil, ale jak to polknul tak se zasmál. ,,Aaa ... Je výborný, na... Pozor, ze začátku to může trochu pálit v krku."

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat