36. KONEC

1.7K 123 28
                                    

Všechno šlo krásně. Když skončil náš společný výlet, tak jsme s Kenmou šli na policii kvůli tomu co se stalo před odjezdem. Seiko šel na pět let do vězení, protože to o co se pokoušel nebylo poprvé. Kenmova máma se na mého miláčka dost naštvala a táhla ho k soudu, protože si myslela že si to Kenma celé vymyslel, ale stejně prohrála. Ona se odstěhovala pryč a já s Kenmou teď žijeme v jejich bytě, který mu podle soudce musela přenechat a každý měsíc mu platit nájem, dokud nebude plnoletý. Moji rodiče mi posílají nějaké peníze, ale i tak jsme si s Kenmou našli skvělou brigádu, konkrétně jako výpomocní trenéři dětského volejbalového týmu tady ve městě. Všechno je naprosto skvělý a jsem rád že ho mám. Navíc co bych bez něj dělal. Vlastně všemu vděčím těm lidem co odešli dřív z tělocvičny. Heh... Nevím jestli to byla náhoda, nebo osud, ale díky tomu mám u sebe tohle kotě. ,,Kuroo ? Nad čím přemýšlíš ?" Kenma si mi sednul do klína a vlepil mi rychlý polibek. ,,Nad osudem." usmál jsem se na něj a on zavrtěl hlavičkou. ,,Nic jako osud přece neexistuje." ,,Ale tebe mám teď u sebe takže já tomu věřím."

***

Oukej lidičky, máme tady konec ❤ děkuju každému z vás za jakýkoliv hlas, komentář, nebo jen přečtení 🥰  klidně mi sem do komentáře můžete napsat jestli by jste chtěli nějaký nový příběh a hlavně o kom ❤ Děkuju mockrát za váš čas strávený nad tímhle blábolem a budu doufat že se uvidíme u další knížky ❤.❤

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat