22.

1.3K 94 36
                                    

Tak a co teď ? ,,Já čekám ?" řekla, na můj vkus až moc klidně a dál mě pozorovala. ,,Heh..nooo, je možný ...že někoho mám..." zahuhlal jsem a sledoval svoje ponožky. Když o tom tak přemýšlím tak máma je jedna z mála která mě dokáže vyvést z míry. ,,Jo ? A znám jí ?" ... Ty ponožky jsou fakt zajímavý...

,,AH ! Na to koukat nebudu !" odhodil jsem mobil na pračku vedle vany a celý rudý jsem se ponořil pod vodu. Co mě to vůbec napadlo...

,,Kuroo Tetsurō ! Chci odpověď." ,,C-Co když ti řeknu...že, no... Že to není holka ..." nedokázal jsem se jí podívat do očí, na to jsem se až moc bál. ,,Ts, já to věděla." uchechtla se vítězně a já se na ní překvapeně podíval. ,,C-Cože ?" ,,Heh, řekneme že jsme to očekávali." nevěřícně jsem se na ní díval. ,,No, máš to asi po nás, táta i já jsme bisexuálové." Usmála se a já měl pocit že mi právě přeskočilo. ,,Cože ? Vždyť jste spolu asi dvacet let ?" ,,Jo, ale když byl tvůj táta na základce tak si našel kluka se kterým byl asi čtyři roky... Pak se začal snažit o mě. A já do té doby byla chvíli s jedním klukem, ale pak jsem si začala s Yamaki mamkou." Usmála se jak andílek a mě malém spadla brada. ,,C-cože ?" ,,Jo, a pak jsem se s ní rozešla a v baru jsem potkala tvého tátu, po nějaké době se rozešel s tím klukem a asi po půl roce jsme se dali dohromady."

Řekl jsem si že o takovéhle blbosti se teď starat nebudu a radši jsem vylezl z vany. Osušil jsem se a s vlasy v turbanu a županem na sobě jsem si šel sednout k televizi. Zapojil jsem si konzoly a nějakou hru, protože jinak se moje myšlenky zase zvhrnou.

,,To mi jako říkáš až teď ?" ,,Nikdy ses neptal." hlesla máma a naposledy se usmála. ,,Ale doufám že si s Kenmou. Je to jediný kluk v tvém okolí který je alespoň trochu normální." ,,Jo, jsem s ním. Dneska je to už měsíc."_ pro změnu jsem se usmál i já. ,,Tak to vám přeju. Tvůj táta měl jen strach že skončíš dole, ale myslím že si takhle starosti dělat nemusí." zasmála se já já cítil jak jsem trochu zrudnul. ,,Tak už nebudu otravovat, dobrou." řekla s úsměvem a zavřela dveře. Ještě jsem slyšel jak za dveřmi zakřičela na tátu že jí dluží stovku, to ve mě vyvolal výbuch smíchu a zároveň mi spadl obrovský kamen ze srdce. Zase jsem se natáhl po telefonu s tím že napíšu tomu mému kotěti.

Normálně mě zkazil, už mě ani nebaví hrát hry ! Je tady strašné ticho. Všiml jsem si jak mi vedle sebe zapípal telefon. Psal mi Kuroo.

K: copak dělá moje kotě ? ❤
K: nudí se a co dělá moje kočičí mamka ? ❤
K: přemýšlí nad tebou ^^ ❤

Musel jsem se usmát, kdyby tak věděl jak jsem se ještě před hoďkou choval... Heh.

K: chybíš mi a to jsme se viděli celý den 😞❤
K: taky bych ti rád napsal že mi chybí tvá přítomnost, ale momentálně tady mám jinou společnost 😋❤
K: COŽE ? KOHO O.O
K:

K: jo ty zase hlídáš kocoura😅 už jsem se lekl že by jsi mě za někoho zaměnil K: Tebe ? Nikdy ❤❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K: jo ty zase hlídáš kocoura😅 už jsem se lekl že by jsi mě za někoho zaměnil
K: Tebe ? Nikdy ❤❤... Možná tak za kočku 😉❤
K: ts, jsem lepší než kočka, já jsem přerostlá kočka ❤

 Možná tak za kočku 😉❤K: ts, jsem lepší než kočka, já jsem přerostlá kočka ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat