Je to už asi hodina a půl co jsme tu zavřený a upřímně ? Začíná se to tu trochu motat...Kenma zezačátku pít nechtěl, ale teď má v sobě tak půlku flašky Jaegea a dopíjí i to víno co tu zbylo. Původně jsem myslel že to budu já kdo se tu zlije, ale on to zvládl sám. Je pravda že v sobě ten alkohol cítím, ale necloumá to se mnou tak jako s mrňousem. Už s sebou několikrát sekl o zem, chodil tu po čtyřech a říkal že je kočka, nebo po mě házel karimatku s tím že si mě chce osedlat. Je to jako hlídat malé dítě.
,,Kueooo... Eh. Kuroo ! Dochází pití." zakňoural jsem a podíval jsem se do prázdné flašky od vína. Je mi špatně, ale chci ještě. Kuroo se pousmál. Vypadá dobře když se směje, i když on vypadá dobře vždycky... ,,To je dobře. Co si jít už lehnout hm ?" ,,Neeee ! Mě se nechceee !" řekl jsem a pokusil jsem se zvednout, i když to tak možná nevypadalo. Kuroo vstal a přišel ke mě. Chytil mě kolem ramen a posunul mě z žíněnky. Proto jsem mu skočil na záda, malém spadl, ale nakonec se udržel. ,,Co to děláš Kenmo ?!" ,,Mmm teplo... Kuroo jsi teplej"
Jo, ale asi v jiným smyslu než si myslíš... ,,Kenmo měl by si slézt. Spadneš." ,,Tak spadnu s tebou..." ,,Myslím že by si měl jít spát." ,,Ale já chci spát s tebou..." podíval jsem se na něj, trochu se červenal, oči měl zavřený a hlavu opřenou o moje rameno. Bože proč mě trestáš... ,,Hele kotě jdeš spát."
,,Neeechci." pořádně jsem se na něj nalepil. ,,A nejsem kotě." dodal jsem uraženě a pak jsem se zase usmál. Strašně hezky voní...
Projela mnou husina. ,,K-KENMO ?!" On mi olízl krk ! ,,Hmm ?" ,,C-Co to ?!" ,,Voníš ... Jako něco sladkého... Em...karamel !" ,,To bude mýdlem...." nervózně jsem se uchechtl. ,,Mmmm....miluju karamel." řekl sladce a úsměv se mu protáhl ještě víc. Já zase miluju jeho... Ale to mu asi říkat nebudu. I když bych mohl zjistit co si o mě myslí když se mu ještě nechce spát... ,,Kenmo ?" ,,Hm ?" ,,Ty ještě nechceš jít spát že jo ?" ,,Ne-e" zavrtěl hlavou jak malé dítě. ,,Fajn, tak si budeme povídat. Šup dolu."
Neochotně jsem se pustil se seskočil na zem. Malém jsem se zase natáhl, ale Kuroo mě chytil. ,,Pojď si sednout nebo se zase natáhneš." zasmál se a i když jsem chtěl protestovat tak se mi hlava motala tak že k pádu nemám daleko. Sedl jsem si teda vedle něj. Seděl v tureckém sedu. Měl jsem strašnou chuť si na něj lehnout. Vypadal jak polštářek... ,,Mám otázku ... Líbí se ti teď někdo ?"
Kenma se zarazil. Vypadal jako by přemýšlel. ,,Hmm... Možná. Sám nevím." malinko zrudl, tohle se mi vymstí. ,,A kdo je to ?" ,,Ne-neřeknu." ,,Fajn, tak jinak. Znám ho ?" schválně jestli se nachytá. ,,Určitě." ,,Takže je to kluk ?" usmál jsem se nad jeho zaraženým výrazem. ,,A- asi ... " ,,Asi ?" ,,Jo ! Je to kluk.." ,,A ví o tom ?" podíval se mi do očí a pak zase sklopil pohled na své nohy. ,,Pochybuju..."
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨