Stál jsem před dveřmi a čekal. Už několikrát jsem se mu snažil dovolat, ale nebral mi to. Najednou se otevřeli dveře. Stál v nich Kenma. Zezačátku vypadal celkem naštvaně, ale když si mě všiml tak nahodil překvapený výraz a pak zrudnul. Což jsem musel taky, protože tu stojí polonahý a ještě na napůl mokrou hlavou. Bože vypadá sladce. ,,No to je mi přivítání." zasmál jsem se a on se s rudým obličejem schoval za dveře.
To jako vážně ?! To musel přijít zrovna teď ... ,,N-no ... Tak jdeš ?" řekl jsem a snažil jsem se odlehčit tuhle trapnou situaci. Kuroo vešel dovnitř a mezitím co jsem zavíral se začal zouvat. ,,Hned jsem tady."
Řekl to co řekl a už chtěl odběhnout pryč, já ho ale chytil a přitáhnul jsem si ho k sobě. ,,Ale kampak... Ani pusinka by nebyla jo ?" usmál jsem se a víc jsem si ho na sebe natisknul když jsem cítil jak se snaží odtáhnout. ,,Kuroo jen se oblíknu a dám ti jich třeba deset !" fňuknul a pak se zarazil a nabral ještě červenější odstín než doposud. Jen jsem se usmál. ,,Fajn to beru. Deset pus a všechny od tebe." vyplázl jsem na něj jazyk a pustil jsem ho.
Co jsem to zase řekl za blbost. Ještě aby pak chtěl abych to počítal a totálně se zahrabu. Je vidět jak si tuhle situaci užívá. Když mě pustil tak jsem se otočil a chtěl zdrhnout nahoru pro věci, ale on mě pleskl přes zadek. ,,Hej." zakňučel jsem a on se zasmál ještě víc. Zdrhnul jsem do pokoje kde jsem se převlékl do tepláků a černého trička.
Musím teď znít jak nadržené prase, ale nad tím jeho drobným tělíčkem úplně slintám. No a ještě jak nafoukl ty tvářičky... Prostě dokonalý. Mezitím co se převlékal jsem si sedl na gauč kde mezitím hrála televize. Nedivím se že mi to nezvedal když si ten chytrák nechal mobil tady. Natáhl jsem se na břicho a jen tak ležel. Hmmm... Ten polštář voní jako on...
Oblékl jsem se a trochu jsem si poupravil vlasy které jsou ještě stále trochu vlhké. Sešel jsem dolů kde jsem ho našel roztáhlého na gauči. ,,Posuň se alespoň ty vorvani." zasmál jsem se a on jen něco zabrblal a pak se posadil. Sedl jsem si kousek od něj a nechal jsem se jím přitáhnout. Hlavu mi položil do vlasů a já spokojeně ležel v jeho objetí. ,,Mmm... Kolik že mi dlužíš těch pus ?.."
Usmál jsem a znovu jsem se uchechtl když stuhnul. ,,Ehmm...pět ?" nervózně se usmál. ,,Ts... Tak za tohle jich máš o pět víc." uchechtl jsem se a posadil jsem si ho do klína. Jelikož váží deset kilo i s postelí tam to nebyl problém. Byl rozkošně červený. Dal jsem mu jeden pramínek vlasů z očí a pak jsem ho obejmul tak že jsem mu položil hlavu na rameno. On je tak pohodlný....
Přitulil se ke mě a dal mi hlavu na rameno. Pak kdo je tu kočka. Najednou mi do hlavy vlezla jedna myšlenka. Když já řeknu mámě že jsem a Kuroem tak jí to bude ukradený. Ale jak jsou na tom jeho rodiče... ,,Kuroo ? ... Hele kdy o nás řekneš rodičům ?" odtáhl se a podíval se na mě. ,,Upřímně naprosto netuším jaký názor na to budou mít... Ale přemýšlel jsem o tom že bych si to ještě chvíli nechal pro sebe." řekl to tak nejistě. Jako kdyby čekal že mi to bude vadit. ,,Dobře, udělám to stejně." usmál jsem se a z něj ten tlak viditelně opadl.
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨