25.

1.2K 104 7
                                    

Běžel jsem co nejrychleji to šlo, dokonce jsem vrazil do několika lidí, ale bylo mi to jedno. I když zakřičel jen moje jméno, tak se mu ten hlas strašně klepal a ta rána co se ozvala taky nezněla hezky. Všechno se to odehrálo tak rychle že se mi z toho zvedal žaludek.

,,N-NECH MMmm." ,,UŽ DRŽ HUBU NEBO TI TU PRDEL NATRHNU !" Zařval když mi strčil nějaký kus hadru po pusy a tím mě částečně umlčel. Podařilo se mi vymanit jednu ruku a okamžitě jsem se ho snažil odtáhnout...zase chyba. V mžiku a vytáhl pasek z kalhot a přes tu ruku mě švihnul. Strašně to bolelo. Automaticky jsem ruku stáhnul a z očí se mi spustila další várka slz.

Pomalu jsem přestával cítit plíce, ale už mi stačí doběhnout jen kousek... Kousek a jsem u tebe...

Tím páskem mi svázal ruce nad hlavou aby mi je už nemusel držet a vyhrnul mi tričko  až po bradu. Přisál se mi na krk a mě naběhla husina. ,,Hmm, tohle budeme muset překrýt." prsty mi přejel po krku a mě se z něj udělalo zle. Cítil jsem jak mi sjížděl rukou ke kalhotám a snažil se rozepnout můj pasek, což se mu po chvilce povedlo. Celé tělo mě brňelo. Stáhl mi kalhoty asi po kolena a pak mi svou nohou silně zatlačil na rozkrok. ,,Jestli budeš hodný tak si tě připravím a bolet tě to nebude." zašeptal slizce u mého obličeje a mě v tu chvíli nenapadlo nic lepšího než ho nohou nakopnout... Mám se vůbec zmiňovat o tom že jsem udělal blbost ?

Konečně se mi povedlo dostat se k jeho domu. Co jsem s Kenmou tak mi nechává náhradní klíč na jedné římse. Automaticky jsem po něm hrábnul a začal jsem odemykat. Pootevřel jsem opatrně, ale hned jsem vběhl do chodby když tam nikdo nebyl. Okamžitě jsem uslyšel něco co znělo jako pláč a pak hlasité zařvání. Vběhl jsem rovnou do obýváku a v ten moment jsem viděl něco co mi zastavilo srdce.

Ten idiot zařval a chytil se za rozkrok. ,,Ty idiote, tohodle budeš hodně litovat." zasyčel a začal si stahovat kalhoty. Tohle je příšerný ! A já se bál a zač jsem si představovat to nejhorší...
Najednou jsem si všiml jak právě on vyběhl do obýváku. Na jednu stranu se mi strašně ulevilo, ale pak jsem si uvědomil jak to asi musí vypadat ..

Na chvíli jsem se sekl, nevím kdo je ten chlap,ale chci ho zabít. ,,HEJ !" Okřikl jsem ho a okamžitě jsem doběhl blíž a strhnul jsem ho z gauče. Sice se trefil do hlavy o stůl, ale to mi bylo u prdele. ,,KURVA CO DĚLÁŠ ?!" Zařval na mě a snažil se zvednout. Já mu podkopl nohy a párkrát jsem ho kopnul do břicha. Měl jsem obrovský vztek. Když se už v křeči držel za břicho, kleknul jsem si k němu. Chytil jsem ho pod krkem a přitlačil jsem ho k zemi. ,,Je mi u prdele jestli kvůli tomu půjdu do vězení, ale uvidím tě ještě jednou a ZABIJU TĚ." Zasyčel jsem mu do tváře a pak jsem ho pustil. Několikrát si odkašlal. ,,Teď vypadni než tě tady dodělám. A upozorňuju že ještě stojíš jen díky tomu že mám ještě dobrou náladu..."

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat