23.

1.3K 94 7
                                    

Celý týden utekl strašně rychle a když říkám rychle tak to tak fakt bylo. Za ten týden se nestalo nic moc zajímavého, Kenma už zjistil že o nás rodiče ví. Byl s tím samozřejmě spokojený a stejně jako mě mu spadl kámen ze srdce. Dneska je pátek a jedeme do těch lázní. Strašně se teším. ,,Kuroo máš všechno ?" zeptala se mě máma když přišla ke mě do pokoje. ,,Jo, už si tam hodím jen sluchátka a reprák." řekl jsem s úsměvem a dobalil jsem poslední blbosti. Máma se nabídla že nás tam odveze, protože dneska musí na letiště a má to teoreticky po cestě.

Dobaloval jsem zrovna poslední věci když se v domě rozezněl zvonek. Seběhl jsem dolů s tím že to bude Kuroo, ale opak byl pravdou. Stál tam mámy přítel Seiko, moc spolu nevychazíme, takže o něm moc věcí nevím. ,,Ehm, ahoj. Máma je teď v práci." ,,Jo já vím, přišel jsem za tebou." trochu překvapeně jsem se na něj podíval. ,,Mm... Fajn, ale já za chvíli odjíždím. Dobalím si poslední věci a pak přijdu." odsekl jsem rychle a vyběhl jsem po schodech do svého pokoje. Ten chlap mi nahání husí kůži...

,,Zlato máš dost čistého prádla ?"
,,Jedeme tam na víkend, neboj se." uchechtl jsem se když jsem si snesl tašku ke dveřím. ,,Doufám že sis vzal kondomy, sice Kenma neotěhotní, ale-" ,,TATI !" Zrudl jsem a snažil jsem se ignorovat jeho úšklebek. ,,Já jen tak..." uchechtl se když ho máma lehce bouchla hadrem do hlavy. ,,No, tak my pojedeme, večer jsem doma zlato." řekla máma a políbila ho. Já mezitím napsal mému kotěti že tam do dvaceti minut jsme.

Už jsem měl všechno v tašce. I když se mi nechtělo, vzal jsem si vše potřebné a odnesl jsem si to do vstupní haly. Přišla mi esemeska od Kuroa že tu brzo budou, na tváři se mi automaticky rozlil úsměv. ,,Takže ? Už se mi budeš věnovat ?" otočil jsem se na Seika který měl naprosto mrtvý výraz, docela mě děsil.

Naložil jsem věci do auta a sedl jsem si na místo spolujezdce, máma si ale potřebovala ještě odskočit, takže se nám to trochu protáhlo.

,,Pojď si sednout." řekl a odešel do obýváku kde jen stál a poukázal na gauč kam jsem se měl posadit. Nejistě jsem si sednul a on se posadil vedle mě. Cítil jsem se divně ... Kuroo kde jsi ?!

,,Už jsem tu. Jedeme ?" ,,Jo, už se na něj teším."

,,Vím o tobě." řekl z ničeho nic a já to prostě nějak nechápal. ,,Cože ?" vytáhl mobil a začal na něm něco dělat. ,,Řekneme, že jsem tě načapal s tím klukem." zašklebil se a na mobilu ukázal fotku mě a Kuroa z toho dne když jsme byli na té vyhlídce.  ,,N-No a ? Jestli to chceš říct mámě tak já jí to chci taky říct..." nějak jsem to ze sebe dostal, ale určitě na mě šla poznat nervozita. ,,Heh, ty asi nevíš jaký má názor na takovéhle věci co ? Už takhle jsi pro ní jen zbytečná přítěž a to chceš aby zjistila že jsi ještě k tomu přiteplené hovado ?!" zabolelo mě to u srdce, tohle jen tak slyšet nechcete... ,,Nejsem pro ní přítěž !" ,,Ne ?! A proč si myslíš že je furt pryč ?! Jediný důvod proč sem chodí jsi ty. Sama by byla už někde úplně jinde."

***
Tak jo, tohle berte jako bonusovou kapitolku a poděkování za vaše ohlasy a komentáře, strašně moc díky 🥺❤❤ Nezabíjejte mě, to zabití teprve přijde :)
Ale tak to beru jako takovou menší reklamu xd ^^
Začala jsem (opět 😅) s dalším příběhem. Konkrétně jde o jeden ship z Haikyuu, ale jde o úplně jinou tématiku. Budu ráda když se mrknete, protože už teď mám u toho předepsaných dvacet kapitol a stejně jako třeba tenhle příběh to hodlám vydávat každý den.... Jsem zvědavá jak to zmáknu, ale OK xd
Jmenuje se to Silver a najdete to u mě na profile, díky moc ❤

 Jsem zvědavá jak to zmáknu, ale OK xdJmenuje se to Silver a najdete to u mě na profile, díky moc ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat