14.

1.6K 106 9
                                    

Za tři hodiny už jsme byli každý doma. Z haly nás pustila uklízečka která nás ještě seřvala za to že jsme tam vůbec byli. Jako kdyby to byla naše chyba. S Kenmou jsme šli kousek spolu a pak jsem nastoupil na autobus. Jenom si vzpomenu na tu jeho rudou tvářičku když jsem mu dal před autobusem pusu tak se musím usmát. Nakonec tenhle týden nebyl vůbec špatný ... Máma se mě vyptávala na to kde jsem byl a hned chtěla volat do haly a seřvat je. Když jsem jí uklidnil tak jsem si vzal jogurt a i s ním jsem šel do pokoje.

Přišel jsem domů kde zase nikdo nebyl. Na stole v kuchyni byl lístek od mámy kde bylo napsané že mám oběd v lednici a že dneska spí u přítele. Tím líp pro mě. Převlékl jsem se a to oblečení jsem rovnou hodil vyprat, včetně mikiny co mi Kuroo půjčil, prostě trval na tom že je zima. Ohřál jsem si oběd a pak jsem si i s ním sedl na gauč a pustil jsem nějaký program kde zrovna běželi Simpsonovi.

Nudil jsem se a tak jsem si řekl že někomu napíšu. Najel jsem na Kenmu. Když o tom tak přemýšlím tak jsem si s ním nikdy moc nepsal. Ozval se jenom když něco potřeboval, ale já dělal to samé. Je divný koukat na ten prázdný chat s tím že teď jsme spolu... To zní fakt dobře. Furt přemýšlím jestli o tom říct rodičům, mají Kenmu rádi, ale nevím jak vezmou mojí orientaci. Vždycky mi říkali ať už si konečně někoho najdu, ale nikdy mi neřekli jejich názor na takovéhle věci...

Zrovna jsem dojedl když mi přišla zpráva. Normálně mi nikdo nepíše, ale když jsem tam zahlédl nápis "Kuroo" tak mě to tak nějak zahřálo u srdce. Odnesl jsem talíř a zase se svalil na měkký gauč. Hned jsem mu odepsal a pročítal jsem staré zprávy. Moc jsme toho neřěšili. Jsou tu hlavně věci ohledně volejbalu a školy. Nic zajímavého.

Do pozadí jsem si zapnul písničky a usmíval jsem se nad mobilem jako debil. Byl jsem strašně rád že mám teď jistotu že je můj. Už teď mám pocit že když tu není tak jsem strašně sám. Chci ho zase u sebe... Když jsem se ho zeptal co dělá tak napsal že se nudí protože je doma sám. ,,Mami ? Půjdu ven jo ?" zakřičel jsem, ale to už jsem byl na nohou a bral všechno co potřebuju.

Když jsem mu napsal že jsem doma sám tak už neodepsal. Proto jsem si řekl že půjdu do sprchy. Zalezl jsem si pod horkou vodu a spokojeně jsem si užíval kapky na mém těle. Byl jsem v té sprše celkem dlouho. Asi po patnácti minutách jsem vylezl. Kolem pasu jsem si obmotal ručník a začal jsem si fénovat vlasy, dokud se neozval zvonek. ,,To bude zase sousedka..." zamumlal jsem otráveně sám pro sebe a seběhl jsem schody. Ta ženská je pořádná svině. Nejspíš viděla zase jak někdo něco udělal a tak to musí všem vytroubit. Vytočeně jsem otevřel dveře a už jsem chtěl něco říct, jenomže místo té kvočny tam stál Kuroo.

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat