21.

1.2K 97 12
                                    

*rozhovor mezi Hinatou a Kenmou*

,,Jo to jsem já. Ty mě nemáš uloženého ?"
,,Jo mám, jen jsem teď s Kageyamou a tak jsem ani nekoukal na to kdo mi volá. Navíc, ty jsi mi nikdy nevolal."
,,Heh, tak to promiň že ruším..."
,,Ne ne ne ! Nerušíš ! Jen povídej."
Z telefonu jsem slyšel jak někdo vzadu něco řekl a Hinata ho pak lehce okřikl, nerozuměl jsem tomu, ale přišlo mi to vtipný.
,,N-no... J-já... Heh, je mi to...trochu blbý..."
,,Povídej, leze to z tebe jak z chlupaté deky."
,,No prostě... Ty jsi ve vztahu s Kageyamou ne ?"
Chvíli mlčel, ale pak se zase ohlásil. ,,No jo, jsem. Co s tím ?"
,,Víš... J-jen by mě zajímalo j-jestli... Ehm.. No prostě jestli už jste ... To.. No spolu... AH ! Prostě jestli už jste spolu spali !" dořekl jsem nakonec a celý rudý jsem se posadil na gauč. Z telefonu se ozval tlumený smích. ,,P-Promiň ! Nečekal jsem že z tebe něco takového vypadne.. Ale jo, proč ?" chvíli jsem přemýšlel jak mu to jednoduše vysvětlit. ,,No, víš... Nedávno jsem se dal dohromady s Kur-" ,,TY A KUROO ?! JÁ TO VĚDĚL !" Ani jsem to nedořekl a už zase nadšeně zajásal do telefonu. Pak se ale sekl a mě došlo že jemu TO došlo. ,,Bojíš se toho poprvé co ?" mlčel jsem a kývl jsem hlavou, jako kdyby to mohl vidět... ,,Hele, když ten druhý není idiot tak to nebolí. Nebo takhle, nebolí to dlouho." uchechtl se, ale mě tím moc nepomohl. ,,Hele, Kuroo není blbej. Určitě to bude v pohodě, jen si to nesmíš představovat jako nějaké ukrutné týrání. Je to v pohodě když je ten druhý obezřetný a citlivý. Neboj- EH ?! Kage ! Ehm... Promiň Kenmo, budu muset končit. Když tak mi ještě zavolej ano ? Pa."
Hovor vypnul a já se lehce uchechtl. To se mu řekne že si nemám představovat nic hrozného...

(Kuroo)
Zalezl jsem si do postele a spokojeně jsem si začal pročítat zprávy na telefonu. Asi po patnácti minutách mi na dveře zaťukala máma a hned vešla. ,,Kur- Ehm, budu ignorovat to špinavé prádlo na židli..." očkem jsem hodil na židli kde se válelo pár kusů oblečení a radši jsem se posadil. ,,Potřebuješ něco ?" zeptal jsem se když se opřela o futra, což dělá vždycky když si potřebuje vážně promluvit.

Zalezl jsem si do vany. Potřeboval jsem Kuroa dostat z hlavy, jenže to prostě nešlo. Furt jsem měl v hlavě jen tu jednu věc a jenom jsem si něco představil tak jsem byl rudý jako rajče. Ani nevím co mám dělat, jak se chovat, prostě nevím nic. Co když k něčemu takovému dojde až budeme v těch lázních ?! Bože já se zblázním ! Dá se o tom třeba něco zjistit ? Něco si o tom přečíst, nebo se na něco se kouknout...

,,Víš, nemohla jsem si nevšimnout že poslední dubu trávíš dost venku... Tak mě napadlo, jestli sis náhodou nenašel nějakou slečnu." zašklebila a já se nervózně usmál, mám jí o tom říct nebo ne ?... ,,Slečnu ? Heh, to zrovna ne." zasmál jsem se a podrbal jsem se na zátyklu. ,,Kuroo. Peru ti oblečení a už se několikrát stalo že jsem ti na hadrech našla delší blond vlas. Já, ty i tvůj otec máme vlasy tmavé, takže ?"

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat