16.

1.5K 102 6
                                    

Seděli jsme takhle spolu další hodinu. Koukali jsme na televizi, povídali jsme si a sem tak jsme se různě pošťuchovali. Bylo mi skvěle, nevím o jediné věci co by mi teď chyběla.

Ležel jsem tak že jsem měl hlavu v jeho klíně. Drbal mě ve vlasech a druhou rukou držel tu mou. Bylo to zvláštní... Ale líbilo se mi to. ,,Kuroo ?" podíval se na mě a já mírně zrudl. ,,Já jen... Měl si už někdy kluka ?" ,,Ne, jen holku... No vlastně dvě, ale pak mi tak nějak došlo že to asi nepůjde." pousmál se, ale v očích se mu tak zvláště zalesklo. ,,Aha..."

Jen něco zamumlal a stočil pohled k televizi. ,,Proč tě to tak zajímá ?" ,,Ani nevím... Prostě mi přijde že máš na lepší..." řekl tiše při pohledu na reklamu o botách. ,,Kenmo..." povzdechl jsem si a pootočil jsem mu obličej tak aby na mě koukal. ,,Můžeš mi věřit že ty jsi to nejlepší co mě v životě potkalo a to že jsme teď spolu to jen potvrdilo. Miluju tě a nechci aby sis někdy myslel cokoliv jiného."

Musel jsem se usmát když to řekl a taky jsem musel trochu zrudnout. Usmíval se a koukal mi přímo do očí, v klidu jsem s sebou zavrťel abych si udělal ještě větší pohodlí a zavřel jsem oči. ,,Sice to moc nechápu, ale dobře." uchechtl jsem se a dál si užíval jeho ruku v mých vlasech.

Musel být dost unavený protože šlo vidět že by takhle rychle usnul. ,,Hmm... Když o tom tak přemýšlím tak budeš mít brzo narozky že jo ? Co chceš za dárek ?" ,,Mm.. Nic. Neřeš to." trochu jsem se zamračil. ,,Zlato bude ti sedmnáct. Musí se to oslavit." pootevřel oči. ,,Ale já nemám oslavy rád. Je tam hodně lidí a moc hlučno."

Chvíli to vypadalo jako kdyby nad něčím přemýšlel a pak se zase usmál. ,,A co když si uděláme oslavu jen my dva. Nikdo jiný, nic velkého, jen ty a já." to už jsem se usmál taky. ,,Jo, to nezní špatně."
Zrudnul jsem když mi dal pusu na nos a jemu se to očividně zamlouvalo, protože nahodil takový blbý úšklebek.

Líbilo se mi jak zrudnul a hned jsem chtěl něco dodat, jenže mi z ničeho nic začal zvonit telefon. Vytáhl jsem ho ze zadní kapsy. ,,Kdo je to ?" ,,To je máma, v klidu." řekl jsem rychle s úsměvem a to už jsem jí to zvedl. ,,Ano mami ?" ,,No ahoj, hele kdy přijdeš ? V šest má přijet táta tak chci aby jsi tu byl." lehce jsem si povzdechl. ,,Fajn, před šestou budu doma." ,,Dobře, tak pa." ,,Čau."

Neslyšel jsem sice všechno ale podle toho co jsem zaslechl má být v šest doma. Což znamená že bude muset odejít tak za hoďku a půl. ,,PF.... Vůbec se mi tam nechce. Co něco dělat ? Jako ne že by mi válení v tvé přítomnosti vadilo..." uchechtl se a já se posadil a protáhl. ,,Hm.. Co si něco zahrát ?"
Usmál jsem se, vím že on je ve hrách celkem špatný, takže vyhrát proti němu není nic složitého.

Zase chce abych prohrával... ,,Ale ty vždycky vyhraješ !" ,,Budu tě šetřit." uchechtl se, ale to už do televize zapojoval hrací konzole. Jen jsem se s povzdechem usmál.
***
Ta hodina a půl utekla strašně rychle. Samozřejmě on furt vyhrával a zatímco on byl spokojený, tak já se ho vynervonaně snažil alespoň jednou trefit. ,,AH ! JÁ NA TO KAŠLU !" řekl jsem vytočeně, odhodil jsem konzoly a hlavu zabořil do polštáře vedle mě. Kenma se smál, což se mu nedivím, protože jsem mu už asi počtvrté spadl do jedné a té samé pasti. ,,Hele, třeba se ti to jednou podaří."

***
Řekla jsem si že vám (snad) udělám radost a vydám hned dvě najednou. Jen tak jako upozorňuju že jestli je tu někdo kdo se těší na nějakou ... Ehm... "peprňější" scénku, tak si ještě chvíli počká 😘 každopádně doufám že se příběh líbí a děkuju za ohlasy a komentáře ^^❤

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat