Večeře byla fakt skvělá. Miluju maso a dneska jsme ho měli fakt požehnaně. ,,Asi se ze mě stává vegetarián." hlesl Kenma a pohladil si přecpané břicho. ,,A zítra uvidíš první stánek s jídlem a přilepíš se na maso." zasmál jsem se a podrbal jsem ho ve vlasech volnou rukou. Už máme namířeno jen na recepci kvůli ručníkům co nám během naší večeře schly v chatce. ,,Dobrý večer." pozdravili jsme sborově při příchodu do budovy, moc lidí tam nebylo. Teoreticky jen my, recepční a v zadní části haly jeden pár co něco řešil se zaměstnancem, přeci jen je devět večer. ,,Tady jsou ty ručníky z chatky 123."
Kuroo zatím vyřizoval nějaké blbosti, díky bohu tady není ta recepční z rána. Já si to tu v klidu prohlížel. ,,Kuroo, odskočím si. Počkej tu pak na mě." ,,Jasně zlato, běž." řekl mile a pak se zase věnoval recepční.
Kenma odešel a jelikož jsem měl po chvíli vše domluvené, tak jsem se posadil na jeden gaučík tady v hale. Chvíli na to se naproti mě objevila ta recepční co tu byla první den. ,,Ale dobrý večer..tak jak bylo u moře ?" ,,Bylo to skvělý, díky." ,,Hm, to jsem ráda. Tak mě napadlo...jestli by jste zítra nechtěl třeba zajít na večeři nebo-",,Tady vás zastavím." Řekl jsem najednou a tím přerušil to její nakrucování. ,,Já mám přítele, jsem s ním spokojený a nehodlám se tu nikým nabalovat. Stejně by jste neměla šanci." chvíli na mě zaraženě koukala. ,,Prosím ? Je jedno že máte přítele když vám ani nedokáže dát to co bych mohla třeba já." Začínal jsem být celkem naštvaný. ,,No tak...vsadím se že jste spolu ještě ani nespali, určitě na něj nechcete tlačit, ale takováhle věc ke vztahu prostě taky patří... A kdyby jste chtěl, klidně bych vám to mohla vynahradit..."
Když jsem šel ze záchoda, tak jsem si všiml jak se nad Kuroem tyčí ta nechutná recepční. Nechtěl jsem do toho nijak zasahovat, ale když už jsem byl blíž tak jsem slyšel jak se baví o mě. Musel jsem být zase červený, nejen vzteky, ale i studem. Ona má na jednu stranu pravdu, to jsem až tak čitelný ? Musím se přestat tolik bát... Došel jsem a nima a naschvál jsem si ještě stoupl vedle té ženské. ,,Zlato, půjdeme ?" ,,Jistě." řekl trochu vytočeně a bez jakéhokoliv slova jsme ruku v ruce opustili místnost.
Díky bohu přišel Kenma dřív než jsem jí vrazil, to nutkání už bylo příliš vysoké. Konečně jsem se na něj s úsměvem podíval, ale ten úsměv rychle opadl. Kenma vypadal vytočeně a zamyšleně zároveň. ,,Lásko ? Hele, nebudeme si kvůli ní kazit dovolenou, ano ?" Jen kývl, očividně na mluvení teď náladu neměl. Po příchodu do chatky Kenma jen oznámil že jde do sprchy a hned si tam zalezl. Já jsem s sebou v obýváku praštil o gauč a zapnul jsem televizi.
Potřeboval jsem se uklidnit. Mám mu to navrhnout ? Že... To s ním chci ... Nebude to divný ? Bude. Ale já teď fakt nevím co mám dělat, miluju ho, ale jsem teď absolutně bezradný. Zalezl jsem si pod horkou vodu a nechal jsem kapky tančit po mém těle. Bylo to uvolňující, ale nechtěl jsem tu trčet moc dlouho, takže jsem se jen rychle oplách a umyl jsem si vlasy. Po chvíli už jsem vylezl a začal jsem si fénovat vlasy, aby alespoň trochu uschly. Vzal jsem si na sebe boxerky a tričko, pak jsem odešel za Kuroem do obýváku.
Kenma se ve sprše moc dlouho nezdržel, ale to mi vůbec nevadilo. Když přišel tam jsem se trochu posunul na gauči a natáhl jsem ruce aby pochopil že ho chci mít u sebe. Lehl si na mě a obejmul mě. Začal jsem ho hladit po zádech. Takhle mi bylo stejně nejlíp, klid, ticho a Kenma...
,,Kuroo ?" řekl z ničeho nic a celý rudý se nadzvedl aby mi viděl do obličeje. ,,N-no... Tak mě napadlo ... Ch-chtěl bys to ?" nechápavě jsem se na něj díval. ,,Co jako ?" Odvrátil pohled a nafoukl se. ,,N-No... s-sex." přísahám že kdybych právě pil tak všechno vyprsknu. ,,Cože ?" podíval se na mě mírně naštvaným pohledem, ale i tak byl rudý jak rajče. ,,N-No... Přemýšlel jsem...bavil jsem se o tom i se Shoyem a teď když to řešila i ta recepční..." ,,Tak tohle ti přelítlo přes nos ? Kotě poslouchej." řekl jsem s mírným úsměvem a dal jsem mu rychlou pusu. ,,Nebudu tě do ničeho nutit, tohle je věc která chce čas a já si počkám klidně do konce života. Dokud to nebudeš chtít tak-" ,,Ale já to chci." řekl tiše a celý rudý si mnul lem trička. Zaraženě jsem si ho prohlížel.***
(Zítra vydám poslední dvě kapitoly, takže doufám že jste připraveni na konec....protože já ne 😅)
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨