33.

1.3K 94 8
                                    

Asi po hodině dovádění ve vodě, kde se mě Kenma snažil většinu času utopit...mě konečně dostal na pláž. On si lehl na lehátko do stínu deštníku a já si natáhl deku na krásně rozehřátý písek. ,,Kuroo, takhle se spálíš..." ,,Nespálím, jen chci malinko chytit bronz." ,,Namaž se." ,,Ale-" ,,Tady." řekl a máznul mi trochu krému na nos. Povzdechl jsem si a ten krém jsem si rozstřel po obličeji. ,,Chceš namazat záda ?" ,,Jo, byl bych rád." Sedl jsem si zády k němu a on si sedl ke mě na deku.

Dal jsem si trochu krému na ruce a zač jsem mu to roztírat po zádech. Byl jsem plně zabraný do téhle těžké práce, dokud mě nevyrušil on. ,,Víš že si roztomilý když se červenáš ?" odvrátil jsem pohled. ,,Nejsem červený... A ani roztomilý." zabručel jsem a zavřel jsem krém. ,,Předek už si můžeš namazat sám." dodal jsem a už jsem se chtěl zvednout, ale zastavila mě jeho ruka. ,,Právě že jsem na to moc líný a asi by nevypadalo dobře kdybych byl dvoubarevný..."

Jak jsem předpokládal, zrudnul ještě víc. Tak nějak jsem si lehl a jen jsem se podepřel loktama, abych na něj hezky viděl. ,,No tak...takhle se ti spálím." uchecht jsem se a zaklonil jsem hlavu. Miluju když je v rozpacích, je slaďoučký když je červený a nafouklý. Chvíli mlčel a koukal do na svá kolena. ,,Ts... Tak fajn.. Ale večer si něco zahraju !" řekl rozhodně a vstal.

Musel jsem být rudý úplně všude. Vždyť je to jedno, je to můj přítel, sahat na něj přece můžu... S krémem v ruce jsem si mu opatrně sedl na stehna. Ignoroval jsem ten jeho úšklebek a dal jsem si trochu opalováku na ruce a začal jsem mu ho roztírat po hrudi. Radši jsem pootočil hlavou, připadl jsem si trapně...ale zároveň se mi to líbilo. Když jsem mrkl na Kuroa tak měl zavřené oči a úsměv na rtech, kupodivu měl ale taky trochu červené tváře, takže jsem tady nebyl rudý jenom já.

Přál bych si aby se tolik nestyděl, ale jsem za něj strašně rád, fakt jsem si nemyslel že by to udělal. Mile mě překvapil a já si to plně užíval. ,,Tak dobrý..." řekl tiše a než se stihl zvedl tak jsem si ho přitáhl do polibku.
Zbytek dne probíhal v klidu, buď jsme byli ve vodě, nebo na pláži. Všechno jsem fotil, takže už se teším až to večer všechno projedu. Dokonce jsem Kenmu dokopal zahrát si beach volejbal s nějakou partičkou co tu hrála. Dnešek byl fakt skvělý. ,,Kenmo ? Co si dáme k večeři ? Chceš do hotelu, nebo někam jinam ?" ,,Mmm.. Co je na jídelníčku ?" ,,Myslím že ryba, ale teď si nejsem jistý..."

Přemýšlel jsem jestli mám chuť na rybu, měli jsme jí v neděli a Kuroo moc ryby nemusí. ,,Zašel bych si jinam.. Třeba na barbecue ?" řekl jsem s úsměvem a zasmál jsem se nahlas když jsem zahlédl jeho nadšený výraz. ,,To beru." řekl nadšeně a už začal vyklepávat ručníky. Byl natěšený jak dítě o Vánocích. ,,Tak pojď ty moje přerostlé mimino." zasmál jsem se a s batohem na zádech jsem ho začal tahat na chatku aby jsme mohli do města.

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat