Ještě nám řekla pár informací a já i s mým kotětem jsme se vydali hledat naší chatku, což nebyl vůbec problém najít. Je to tady totiž rozděleno na několik míst. V největší budově kde jsme teď byli je hotel a obrovský bazén. Pak je vysloveně místo kde jsou ty lázně a různé druhy saun, pak ne tu někde plac pro kempaře a chatky do kterých teď míříme my. V každé chatce by měla být soukromá výřivka, takže jsem toho využil.
Celý tenhle areál vypadal moc hezky... Jen doufám že je tady wifina. Za pár minut už jsme stáli u naší chatky 123. Krásné číslo... Kuroo odemkl a nechal mě vejít jako prvního. S radostí jsem vešel dovnitř. Všechno bylo obložené dřevem a krásně to tam vonělo. Prostě taková hezká a útulná chatička. Malou chodbičkou jsme společně prošli a dostali jsme se do obrovské místnosti sloužící jako obývák a zároveň jako jídelna, která byla spojená s kuchyní. Nejvíc mě stejně zaujal prostor kde se nacházel gauč, televize a luxusní krb, před kterou ležela na podlaze kožešina. Působilo tak fakt hezky.
Všiml jsem si jak se zakoukal na obrovský krb, bude super až tu budeme večer... Společně jsme ještě mrkli na koupelnu a ložnici, obě místnosti vypadaly moc hezky. Kenma byl nadšený z té výřivky. Což jsem fakt rád, protože jsem se bál že by mohl být zklamaný, nebo se mu to nelíbilo.
Všechno je skvělý ! Myslím že se od něj začínám rozmazlovat. ,,Je to úžasný." usmál jsem se na něj a skočil jsem mu kolem krku a nohy jsem kolem něj obmotal. Kuro mě automaticky chytil a dal mi pusu na nos, ví že po tom vždycky zrudnu a on s tím prostě nepřestane ...
Když po mě skočil a já ho líbnul na nos, tak zase krásně zrudnul a zabořil mi hlavu do ramene. Zasmál jsem se, je prostě roztomilý. ,,Jsem rád že se ti tady líbí...Pro tebe cokoliv." usmál jsem se a lehce jsem ho políbil na krku. ,,Mm... To lochtá." hlesl tiše a já cítil jak se trochu ošil. ,,Tohle že lochtá jo ? Heh, tak to počkej..." Jelikož jsme teď stáli v obýváku tak jsem ho hodil na gauč a začal jsem ho lechtat.
Trochu mě překvapilo když jsem dopadl na gauč, ale nenechal mě dlouho přemýšlet a už započal válku. ,,K-Ku-roooo." dostal jsem ze sebe a snažil jsem se mu vymanit. Z toho smíchu už mě bolelo břicho a tak jsem zvedl ruce nad hlavu v obraném gestu. ,,V-vzá-vám se !" vykoktal jsem ze sebe a on na chvíli přestal. Snažil jsem se vydýchat. Najednou se začal sklánět a mnou projela husina, místo něj jsem si přestavil toho idiota a v ten moment jsem automaticky zavřel oči a dal jsem před sebe ruce.
Chtěl jsem se natáhnout pro polibek, ale z ničeho nic se mu zalesklo v očích a úplně stuhnul. V křeči zavřel oči a dal před sebe ruce v obraně. Asi chápu co se děje. Opatrně jsem se dotkl jeho rukou. ,,To jsem já zlato, mě se bát nemusíš." řekl jsem s mírným úsměvem, ale i tak mě to bodlo u srdce. Kenma otevřel oči a díval se na mě jak na zjevení. ,,J-já p-pro-promiň... N-nevím..." nenechal jsem ho ani domluvit a přitáhl jsem si ho do obětí.
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨