Už jsme tady čtyři dny a je to úžasný. V neděli přijeli moje řidiče a dovezli nám další věci na týden. Máma vysvětlila Kenmovi že o tom pobytě tady jeho máma ví a očividně jí to bylo jedno, ve škole nás rodiče omluvili a všechno vypadalo skvěle. Každý den jsme chodili na procházky, do různých saun, nebo bazénů a všechno bylo prostě perfektní. Dokonce už Kenmovi nevadí když jsem s ním. Ten první a druhý den byl takový stuhlý když jsem ho třeba objímal, nebo jsme se líbali, ale dneska je už všechno tak jak má být. ,,Kuroo, jdu pro ty ručníky ano ?" ,,Fajn, sbalím nám ty věci."
Jen jsem kývl a odešel jsem z chatky. Deska chceme jít k moři, ještě jsme tam nebyli a chceme se tam podívat. Všechno je tady skvělý, jsem rád že jsem tady, protože nevím co bych teď dělal doma. Přišel jsem na recepci, byla tam zase ta ženská z toho dne kdy jsme přijeli. Nejdřív si mě nezaujatě prohlédla a když okolo mě nikoho nezahlédla tak nasadila znechucený pohled. Ignoroval jsem to a prostě jsem k ní přišel. ,,Dobrý den, potřeboval bych propůjčit dvě plážové osušky pro chatku 123." Dál si mě jen zhnuseně prohlížela a ani se nehla. ,,Můžu se zeptat ? Ten kluk co tu s vámi je je vás bratr nebo tak něco ?" chvíli mi trvalo než jsem pochopil na co se vůbec ptá, ale pak jsem se zamračil. ,,Ten kluk je MŮJ přítel. A teď vás poprosím o ty osušky ať spolu můžeme v klidu na pláž." nevrle si odfrkla a podala mi dvě osušky stylem že jsem se bál aby do toho neschovala nejakou výbušninu. Příjemná ženská toto...
Už jsem měl všechno připravené a už jsem jen čekal na Kenmu. Ten po chvíli přišel s nabručeným výrazem. ,,Ale copak zlato." uchechtl jsem se a přitáhl jsem si ho do objetí. ,,Tss, nemám rád místní recepční." zahuhlal a zabořil mi hlavu do hrudi. Pohladil jsem ho ve vlasech a pak jsem mu dal pusu na čelo. ,,Teď nemysli na recepční, jsem tu s tebou ano ? Půjdeme na pláž užijeme si další den, ano ?" kývl a pak už jsme s úsměvem opouštěli naší chatku. Venku bylo fakt krásně a teplo, nevím teda jestli Kenmu dostanu do vody, ale tak budu se snažit.
,,KUROO !" Stihl jsem zařvat než se se mnou v náručí rozeběhl do moře...ledového moře. I když už měl vodu po pas, tak já jsem se ho doslova držel jako klíště jen aby se mě ta voda nedotkla. ,,Ale no tak, co ti vadí na vodě ?" zasmál se a otočil se čelem k pláži, aby na nás tolik necákaly vlny. ,,Ta voda je mokrá ! To mi vadí." řekl jsem nabručeně a uraženě jsem se otočil od Kuroa, který z toho měl očividně velkou zábavu. ,,Jistě, to tak bývá zlato. Už jsi psychicky připravený na ponoření ?" ,,C-Co ? NE !"
Ani to nestačil doříct a já už schválně přepadal dozadu, asi budu mít od Kenmi trochu seškrábaná záda, ale to se stává. Když jsem se vynořil z vody tak jsem viděl zmoklého Kenmu na čtyřech jak vykašlává vodu. Začal jsem se smát jak vyšinutý, on je fakt jak kočka. Jenomže karma mě musela dostihnout v tu nejhorší chvíli. Samozřejmě mě smetla vlna když jsem se smál, tudíž jsem dopadl stejně jako můj kocourek. Přidušený slanou vodou s pískem až za ušima.
***
Lidi je to 2-3 dny dozadu co tahle knížka měla 1,4K přečtení a já si říkala jaká je škoda že to nedosáhne 2k než vydám poslední kapitolu. Stále ještě nejsme úplně na konci a má 1,9K ... Nechápu to, ale budu doufat že to té 2k dosáhne 🥰 děkuju že to čtěte, jste úžasní ❤.❤
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨