,,Kuroo..."
,,Kuroooo..."
,,No tak...."
,,Je mi špatně pusť mě."
Konečně jsem se dokopal otevřít oči. Kenma se marně snažil dostat z mého sevření. ,,Mmm... Fajn..." I když nechtěně tak jsem ho pustil a on se rychle zvedl a dobelhal se k toaletám kam si taky hned zalezl. Zajímalo by mě jestli si pamatuje co se včera stalo. Sotva na to pomyslím tak mi srdce bije jako splašené, opravdu jsem ho políbil...Bože je mi hrozně. Když už jsem věděl že zvracet nebudu tak jsem si pořádně opláchl obličej. Nenávidím kocovinu, proč jsem chlastal ! Zajímalo by mě co jsem vyváděl za kousky... Tak moment, co je tohle za mikinu... KDE MÁM TRIČKO... PROČ JSEM SPAL S NÍM V OBJETÍ ?!
Okamžitě jsem vyběhl ze záchodů, kocovina nekocovina potřebuju odpovědi. ,,Kuroo ?!" ,,Hmm ?" furt byl rozespalý. ,,Proč mám tvojí mikinu, kde mám tričko a PROČ jsme spali v objetí ?!"Musel jsem se zasmát. Takže si to nepamatuje. Škoda... I když jsem zvedavý na jeho reakci... ,,No ... Tričko nemáš protože si se včera polil, máš ho támhle." poukázal jsem na jeho tričko na lavičce a pokračoval. ,,Mojí mikinu máš protože byla v noci kosa a ty bys nastydl kdyby jsi spal bez vršku no a spali jsme spolu protože jsi se prokecl a teď spolu chodíme....teda pokud jsem to dobře pochopil." chvíli měl neutrální výraz, ale pak mu asi došlo co jsem řekl protože nahodil rudou barvu a vypadal až vyděšeně. Musel jsem se usmát. Kotě ty ještě ani nevíš do čeho ses namočil.
My spolu CO ?! Kecá... Určitě si vymyšlí. ,,Heh... Jo to je dobrý vtip... A teď vážně, co jsem včera dělal ?" Kuroo si povzdechl a zvedl se. Přišel blíž ke mě a naklonil hlavu na stranu, chytrák se ale samozřejmě nemohl skrčit, takže jsem koukal směrem nahoru. ,,Co že si dělal ?" jen jsem nejistě kývl. ,,Přesně tohle." řekl a usmál se. ,,To nějak nechá-" ON MĚ POLÍBIL ?!!
Políbil jsem ho a sledoval jsem jeho reakci. Vystrašeně se na mě podíval. ,,N-ne ne ne ne ne !" začal couvat dozadu. ,,J-já ... T-ty ! Sakra co se to tu děje ?!" vykřikl a zhroutil se na podlahu, nečekal jsem že to vezme až tak špatně... ,,Kenmo ? Jsi v pořádku." měl slzy na krajíčku, viděl jsem jak se mu lesknou oči. ,,Co všechno jsem ti včera řekl ?" zahuhlal a stále se díval do země. ,,No, řešili jsme vztahy. No a prostě si tak nějak naznačil že se ti někdo líbí... Nakonec jsem z tebe dostal přesně to co jsem chtěl."
Klekl si vedle mě. ,,T-takže ti to nevadí ?" ,,Jestli mi navádí co ?" jen jsem si povzdechl. ,,Že tě chce zrovna někdo jako já.." vydechl jsem a obličej jsem si dal do dlaní. Tohle je blbost, všechno se mi to musí jen zdát. Ucítil jsem jak mi položil ruku do vlasů. ,,Kenmo, od nikoho jiného bych ty slova nikdy slyšet nechtěl." podíval jsem se na něj. Na tváři mu hrál milý úsměv a v očích se mu jen jiskřilo. Jak jsem mu dokázal něco takového říct do očí když jsem se k tomu nedokopal víc jak dva roky ...
ČTEŠ
My cat...✔
FanfictionPříběh o dvou členech z volejbalového týmu Nekoma. Kuroo je už od prvního roku velice dobrým přítelem Kenmi, ale poslední dobou by chtěl být klidně i něco víc. BOY x BOY ✨Předem se omlouvám za chyby, časem bude probíhat korekce✨