31.

1.2K 101 4
                                    

Najedli jsme se, každý jsme si hodili sprchu a jelikož jsme toho měli oba dost tak jsme se pak zbytek večera váleli. ,,Kenmoooo, já se chci mazliiiit." zakňučel jsem když jsem vzdal hraní her proti němu a vyčerpaně jsem zabořil hlavu do polštáře. Vyhrát proti němu je snad nemožný. Jen se zasmál, uklidil noťas a lehl si ke mě. Hezky jsem si ho k sobě přitáhl.

Přitáhl si mě k sobě a začal mě hladit na zádech. ,,Mmm, tohle je snad ještě lepší než drtit tě ve hrách." ,,Ts, počkej, však já tě jednou porazím." zabručel a já se jen uchechtl. ,,Kuroo, počkej, mám žízeň..." chtěl jsem se zvednou, ale to už se on natahaval za sebe pro sklenici vody, jenže najednou zasyčel bolestí a prudce si sáhl na bok. ,,C-Co je ?!" ,,Ts... Nic, jen mě zase trochu chytla záda." sedl jsem si a prohrábl jsem mu vlasy. ,,Lehni si na břicho a počkej tady."

Jak řekl tak jsem udělal, nenavidím bolesti zad, jednou za čas mě prostě chytí křeč a je to v háji. Snažil jsem se nahmatat ten bod, ale nemohl jsem tam dosáhnou a tak jsem prostě jen ležel a čekal. Konečně se ukázal Kenma. ,,Tak a počkej..." zamumlal, rychle se napil a pak si mi sedl na nohy a vytáhl mi tričko. ,,Kenmo ?! C-Co to-" ,,Klid, jenom ti ty záda namasíruju. Už předtím jsem si všiml že tu mají různé mastičky a krémy, takže se to alespoň využije." cítil jsem chladivý dotek na mých zádech, trochu jsem se napnul, ale jak mi začal jezdit po zádech rukama tak jsem se zcela uvolnil. Bylo to až neuvěřitelně příjemný. Spokojeně jsem zabručel když jsem se zbavil i té křeče a užíval si každý jemný i hrubší tlak na mých zádech.

Spokojeně bručel a konečně se uvolnil, i když má ty záda pořádně stuhlá. Tohle by měla být taková hřejivá mastička, takže ho to musí hezky uvolňovat. ,,Mmmm...miluju tě..." zabručel spokojeně a já se usmál. ,,Vždyť já tebe taky." dalších deset minut jsem mu stále uvolňoval každý kousek zad a pak mě něco napadlo. ,,Budu ti na záda kreslit různé obrázky a ty se budeš snažit poznat co to je, ano ?" ,,Klidně." zněl roztomile, myslím že i kdybych se zeptal na skok z letadla tak by teď souhlasil.
Začal jsem z lehka a naznačil jsem mu na zádech sluníčko. ,,Hmm... Dům ?" začal jsem se smát. ,,To si děláš srandu ne ?" ,,Ne ? Ehm.. Tak auto ? " tohle bude na dlooooouho.

Po nějaké době jsem to vzdal, tohle mi nejde. Kenma ze mě slezl a přitulil se ke mě, sevřel jsem ho v pevném obětí a začal jsem si namotávat jeho vlasy na prsty. Nechápu jak je může mít takhle jemňoučký. Cítil jsem se jako vyměný, ta masáž mi fakt pomohla, takže když po chvíli usnul Kenma, neměl jsem s tím problém ani já. Dnešek pro něj byl hroznej, takže se musím snažit aby se toho zbavil.

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat