26.

1.3K 105 3
                                    

Ani nevím kdy, ale přesáhli jsme 1k přečtení 🖤 díky moc 🖤🖤🖤
***

Sledoval jsem jak se ten chlap nešikovně postavil a s ustrašeným pohledem na mě mi zmizel z očí. Rychle jsem se otočil k tomu mému klubku, které se chvělo a nohama u těla a očima stisklýma k sobě. Sedl jsem si na zem před něj. ,,Kenmo ?" položil jsem mu ruku do vlasů, celý se otřásl. Vyndal jsem mu z pusy ten kus hadru a z rukou jsem mu sundal ten pásek, má úplně sedřené zápěstí.

Všechno je to pryč, je tady jen on. Snažil jsem se uklidnit, ale i tak jsem se bál otevřít oči. Z pusy mi vyndal ten hadr a uvolnil mi bolavá zápěstí. Konečně se mi podařilo pootevřít oči. Hned jak jsem ho uviděl jsem si ho přitáhl o obětí. Kdyby nepřišel, nechci vědět co by se dělo. Nechci být teď s nikým jiným než je on.

Nějak si mě přitáhl do obětí a znovu se rozbrečel. Pevně jsem si ho držel u sebe a druhou rukou jsem ho hladil po vlasech. Nechci si ani představit jak by to dopadlo kdybych nepřišel včas. I když... Kdybych byl rychlejší nemuselo by se toho stát tolik.

Seděli jsme takhle v obětí strašně dlouho. Už jsem se celkem uklidnil, ale stejně jsem se ho držel jako kdyby mi měl utéct. ,,P-Promiň mi to." hlesl jsem zabořil jsem mu hlavu do ramene. ,,Za co se omlouváš. Ty za to nemůžeš." řekl klidně a trochu se odtáhl. Zadíval se mi do očí a pohladil mě po tváři. Ty jeho oči... Jsou úplně jiné než jeho. ,,Ale... K-kdybych se v-víc bránil..." setřel jsem si slzy co mi tekly po tváři a on si mě zase přitiskl k sobě.

Pevně jsem ho sevřel v obětí a zase jsem ho začal hladit ve vlasech. ,,Zlato, udělal jsi co bylo v tvých silách a udělal jsi to skvěle. Nemůžu si ani představit co bych dělal na tvém místě, ale to že si zvedl ten hovor bylo moc statečný. Kdyby se tak nestalo, tak bych byl nejspíš ještě teď v koloně." dořekl jsem a dal jsem mu pusu do vlasů. ,,Miluju tě Kenmo a nikoho nenechám aby ti ublížil."

Měl jsem pocit že se rozbrečím znova, ale na to už jsem neměl sílu. ,,T-Taky tě miluju.. Strašně moc." Zahuhlal jsem mu do ramene a užíval jsem si to jeho teplo a přítomnost. Kuroo mi něco šeptal do ucha, ale to už jsem odpadal vyčerpáním a během chvíle jsem mu usnul v obětí. Nechci být s nikým jiným, nechci a se mě dotýkal někdo jiný, chci jenom jeho. Kuroo je pro mě všechno a věřím mu, nikdy ho nechci opustit...

My cat...✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat