Ruthless Revenge
DISCLAIMER: This is a work of fiction.Names,characters, businesses, places,events,and incidents are either the product of the author's imagination or used in fictitious manner.Any resemblance to actual persons,living or dead,or actual events is purely coincidental.
Warning: Some contents are not suitable for young readers or those who have a sensitive mind, this contains strong language, violence, sexual scenes, etc. Read at your own risk. The male lead here is a red flag so beware!If you ever feel uncomfortable with this kind of story then you can freely leave and never comeback, charr lang! Kidding aside, maari niyong hindi ito basahin kung hindi niyo gusto ang plot o tema ng storyang ito hindi ko naman kayo pinipilit, wag niyo rin akong e- bash dahil walang perpekto sa mundong ito, arraseo?
Happy Reading, My iance!
____________________________________
Her tears began to fall as she heard again those moans that coming from their room. She just turned around to avoid hearing it cause it's just only makes her heart broke into pieces."Shit naman oh!Dapat sanay na akong ibang babae ang nilalantakan niya pero ba't ang sakit parin."saad ng dalaga habang patuloy parin ang pag-agos ng kanyang mga luha.Ilang sandali pa ay hindi nito namalayan na nakalapit na pala ang binata sa kanya.
"Why are you crying?"walang emosyong tanong ng binata sa kanya.
Nagulat ito sa biglang pagsulpot nito sa kanyang likuran kaya matapang niyang sinalubong ang blanko nitong mukha na nakatitig sa kanya.
"Ah! Napuwing lang ako ang dami kasing alikabok."pagsisinungaling ng dalaga habang hindi makatingin ng deritso sa binata.
"Tsk!cut that crap bitch and first of all you have no right to cry you murderer, now cook something for us cause we're fucking hungry. FASTER!!"galit na sigaw ng binata kaya napalundag ang dalaga sa lakas ng sigaw nito dali-dali naman itong pumunta sa kusina.
Nanlalabo na ang mga mata nito sa kakaiyak. Napaisip tuloy siya kung bakit ito pa ang minahal niya.Napaka-walang puso nito.
"In the first place it's not my fault, you are just blinded by your anger."she bitterly said habang patuloy na humihikbi at nasasaktang tumingin sa papalayong bulto ng binata.
"Hindi ko kayang mabuhay ng wala ka ngunit naiisip kung makakaya mo'ng mabuhay ng wala ako."-Adelaine
YOU ARE READING
Ruthless Revenge
RomanceThey say that love is patient, love is kind and above all love is blind but what if you've gone too much pain. Would you still wanted to believe that love is blind?Or you'll decide to leave to ease the pain you felt and escape from hurtful reality? ...