Bölüm 2

64 10 0
                                    

Ve bu adam..
Yutkundum. Bu adam Feride Hanımın yeğeniydi öylemi ? Tamam kızlarda çok güzeller tabi ki ama doğruyu söylemek gerekirse bunu da beklemiyordum. Ben yokmuşum gibi hızla holden salona geçti. Sinir tüm hücrelerime dağıldı. Ne sanıyordu bu kendini. Hızlı adımlarla mutfağa ilerleyip dolaptan soğuk bir su içip tezgaha yaslandım. Ne bekliyordum ki. Bir kucaklaşma mı? Zaten öyle şeyleri sevmiyorum. Ve hayatımda kimseye de yer yok. Sadece bir anlık şaşkınlıktı hepsi bu. İçeriden Feride Hanımın sesini duymamla adımlarımı yanına doğru attım.

Feride: Feza nerede kaldın ?
Feza: Su içtim sadece bişi mi istemiştiniz ?
Feride: Demirle de tanışmanı istedim hepsi bu

Demir ise hala bakmıyordu bile yüzüme kardeşlerine etrafa cama pencereye her yere bakıyor beni görmüyordu sanki. Feride Hanımın boğazını temizleyip tekrar dudaklarını araladı.

Feride: Demircim bahsettiğim Feza bu burda ki kolum kanadım herşeyim

Demir donuk bakışlarıyla sadece baktı tek kelime etmedi. Ama Feride Hanımda bir şey vardı Demir'i kızlardan ayıran bir şey. Ona bakarken bile gözlerinin içinin parladığını gördüm. Ve inanın bana Feride Hanımın birini gerçekten sevip belli etmesi neredeyse imkansız gibi bir şeydir. En azından ben bu şekilde tanıdım onu. Bana karşı olan bağımsız ilgisi ise beni halen şaşırtıyor. Herkese buzken bana melek gibi geliyor. O saçma sessizlik sürerken nefes nefese Lale girdi salona.

Lale: Üzgünüm Feride Hanım sanırım biraz geç kaldım
Feride: Sorun değil Lalecim, herşeyim hazır mı ?
Lale: Tabi tabi buyurun lütfen

Feride Hanımın önderliğinde hepimiz yemek masasına ilerledik. Uzun ve büyük masa baştan sona kadar kelimenin tam anlamıyla donatılmıştı. Feride Hanım baş köşe de yerini alırken ben her zaman ki sağ kenarına geçtim ve oturdum. Kızlar tam karşıma geçip oturduklarında Demir'in yanıma oturacağını anladım. Memnun olmayan yüz ifadesi ile gelip yanımda ki sandalyeye oturdu. Hepimiz Feride Hanımdan bi kaç söz duyup yemeğe başlamayı bekliyorduk.

Feride: Bu sofrada çok kalabalık yemekler yenirdi. Sizler etrafımızda koşar birer lokma da olsa yemeniz için çaba sarf ederdim. Görüyorum ki artık bana ihtiyacınız yok her anlamlada hepinizin ayakları yere basıyor ve bu da beni gururlandırıyor.
Demir: Bizim her zaman sana ihtiyacımız var bunu sakın unutma

Bunu bile o kadar buz gibi sesi ile söylemişti ki samimiyetine inanamadım. Kızlarda bir ağızdan Demir'i onaylayınca yemeğe başladık. İş ve aile hakkında geçen sohbetler eşliğinde masadan kalkıp oturmaya devam ettik. Herkes yorgun olduğunu söyleyip teker teker yattılar. Sabah Feride Hanımla bir ihaleye gitmemiz gerekiyordu bu yüzden bende pijamalarımı giyip yatağa uzandım. Ama ne kadar dönersem döneyim uyuyamadım. Sessiz adımlarla odadan çıkıp aşağıya mutfağa indim. Dolaptan büyük bir bardağa doldurup içmek için salonun sürgülü kapısını açıp verandaya çıktım. İnce bir sonbahar esintisi vardı ama üşümeme sebep olmuyordu.

Demir: Seni de mi uyku tutmadı

O buz gibi sesle bir anda arkamı döndüm kadında gri pijama ve üstü çıplaktı. Kaslı vücudu ile bir sütun gibi karşımda duruyordu. Hızlıca önüme dönüp bu sefer ben ona bakmadan cevap verdim.

Feride: Sanırım

Ağır adımlarla gelip karşıma oturdu.

Demir: Anneannem senden epey bahsetti
Feride: Ne hoş

Demir sessizce gözleriyle beni süzmeye başladığın da ki bunu tahrik etmek için değil sanki tanımaya anlamaya çalışır şekilde yapıyordu.

Feride: Sana iyi geceler uyumalıyım

Cevap vermesini beklemeden odama çıkıp hızlıca yatağa yattım. Ah Feza sakın o sert hayduta aldırış etme ne kadar Feride Hanımın torunu da olsa farklı. Belki de aynı Feride Hanım gibi herkesle samimiyet kurmuyor insanlara kendini sonradan açıyor aslında tam olarak aynılar. Sadece Feride Hanım bu tavrını bana sergilemediği farkedememiştim. Düşünceler içinde uykuya daldığımda çalan alarm sesi ile de gözlerimi açtım. Tabi ya ihale. Hızlıca kalktım ve hazırlandım.

Evet tabi ki evde sandaletle gezen kız iş olunca böyleydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet tabi ki evde sandaletle gezen kız iş olunca böyleydi. Hızlıca aşağıya inip içeriye bakıp zaman kaybetmeden dışarıya çıktım eminim Feride Hanım beni araba da bekliyordur çünkü o inanılmaz dakiktir. Kapıyı açtığımda anlık şaşkınlık geçirmem bir oldu çünkü karşımda Feride Hanım değil o vardı..

________________________________
 
Okuyan tüm güzel kalpler ve insanlar şu an hiç okurum olmamasına karşın ben arka arkaya bölümleri yayınlayacağım. İnanılmaz bir keyifle yazıyorum bunu. Umarım bu yazdıklarım güzel insanlara da ulaşır ve ulaşanlardan da güzel yorum ve düşüncelerini duymayı da beklerim şimdiden hepinize teşekkürler 🌸🌸🌸

Kurtar BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin